Lars-Erik Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Første notis: Ingen pixelfeil av noen type :-) Men synes ikke det er noe mindre etterslep enn på muttern's 32PFL5522 selv om 32PFL7762 skal ha både Pixel Plus 2 og Digital Natural Motion. Men bildet er meget bra likevel det. Leser i testene at de klager på dårlig bass i lyden på Philips, men jeg begriper ikke hvorfor. Jeg måtte justere ned bassen alt jeg kunne. Alt for høy. Måtte også justere ned farger, lysstyrke og kontrast til 50% (40% på fargene). En rar ting forresten: Når jeg ser på bildet fra Get sin dekoder VIA DVD-opptageren min og fra den via komponent (progressive scan) til TVen så blir bildet BEDRE enn når jeg ser på med dekoderen direkte til RGB-SCART på TVen. Skyldes dette noe billedbehandling og oppskalering eller noe DVDen gjør for å lagre progressive scan? Forresten MEGET BRA bilde fra PCen via PCens TV utgang (S-video). Sinnsykt bra i forhold til forrige TVen :-) Et KJEMPE irritasjonsmoment så langt!!!! Siden "Incredible surround" høres for jævlig ut så slår jeg det av, MEN TVen husker det ikke neste gang jeg setter den på, og jeg må inn i menyen igjen (ingen tast for dette). Og da står "Incredible surround av" (dvs "Stereo" står på) selv om det ikke stemmer. Så jeg må inn å slå det av en gang til :-( Får skrive til Philips og høre om de har noen software oppdatering. Noen andre som har lagt merke til dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå