Armstrong Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hei lurte på om noen hadde en cs internett key? ville ha hvert fint Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvem søren tror du er dum nok til å gi deg HL- keyen sin? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg feks.. Men jeg ga bort min siste ekstra til en kamerat for noen dager siden Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Ikke samme greia... Gjort samme selv (keyen til OF) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 jeg vet at det er en plass som heter "narvesen" som vil gi deg en cdkey i bytte mot en hundrings eller så. da får du i tillegg en helt original halflife-cd og emballasje med. helt utrolig, hva? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jeg hadde en drøss med key'er før.. var på en internett kafe og snoka litt rundt på lokalnettet der.. Det var delt ei mappe som inneholdt en exel fil som jeg titta litt på.. jo jøss der lå det godt over 35 cs-keyer til alle maskinene på internettkafeen ) De kanke ha vært for smarte de som jobba der.. De gikk vel rundt å skreiv inn cd-keyer manuelt og da var det vel greit å ha mappa delt Den ble selvsagt maila til meg selv, men brukte aldri noen av dem og jeg glemte selvsagt å ta vare på den fila når jeg formaterte så den forsvant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg