KoR Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hei!! Den gamle strømforsnyninga mi lagde en helt forferdelig pipelyd, og det samme gjaldt kammeraten min, så vi bestemte oss for å kjøpe en ny en. Vi fikk den i posten i dag, men da jeg åpnet den oppdaget jeg at den mørkeblå ledningen (1 av 20) som går inn i den hvite kontakten som skal inn i hovedkortet hadde løsnet fra hullet sitt. Jeg prøvde å feste den igjen, men det var helt håpløst. Jeg prøvde å koble det til, og alt så ut til å funke uten den lille blå ledningen. Jeg hadde undersøkt og merket alle ledningene, så jeg er helt sikker på at jeg koblet det riktig. Men da windows xp loading-screenen kom opp, hang den seg med en eneste gang... Skjermbildet rakk bare å "fade ut" halveis, så det ble et litt uklart bildet... Dette skjedde flere ganger, så jeg bestemte meg for å koble til den gamle strømforsnyningen igjen, og da fungerte det. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 tror ikke det er stort annent å gjøre enn å returnere strømforsyningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå