SPiLL Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Utrolig bra demo. Litt uvante kontrollere å begynne med, men når det sitter så er det skikkelig bra. Flere som synes demoen er forbaska bra? Til de som bare har prøvd det 5 min og gitt opp, gi det litt tid. La kontrollerene synke inn. Grafikken er utrolig bra og spillet generelt er også kjempe bra. Topp karakter fra meg. Endret 19. januar 2008 av VistaGames Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå kom denne demoen? lenge siden? har ikkje testa det men får vell prøve det Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Nå kom denne demoen? lenge siden?har ikkje testa det men får vell prøve det Demoen er ganske så ny, ta og prøv den ut. Lenke til kommentar
Slaxxor90 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Var litt bra... men tviler på at jeg kjøper det me wants gta 4... NOW! Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Demoen var ræva syns jeg. Dårligere enn Turok til og med. På høyde med PDZ. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Eh dette var noe av det verste jeg har prøvd. Kontrollene var helt ufattelig dårlige. Hvorfor ikke bare kopiere kontrollene i COD4 (som etter min mening er så perfekt som det går an å bli)? Nå er dette først og fremst et multiplayerspill med 64(?) spillere online. Så jeg tror ikke akkurat det var et sjakktrekk å legge ut en SP demo. Spillet blir nok betydelig mye bedre online, det bør det ihvertfall. Endret 20. januar 2008 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 synes det var helt forjævlig dårlig. Kommer aldri til å kjøpe det Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Gikk rett fra noen runder COD4 til denne demoen, og kvalitetsforskjellen mellom disse to spillene var merkbar. Frontlines føltes helt feil og buggy. Litt skuffet siden de trailerene jeg har sett så lovende ut. Men så syntes jeg at trailerne til Hour of Victory så lovende ut også..... Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg syntes demoen var ganske så bra! Jeg skal i hvert fall ha dette spillet, men mest for multiplayeren. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg likte det ikke i det hele tatt. Kontrollene var bare helt forferdelige. Ble heller ikke noe særlig gira av historien. Blir nok ikke noe kjøp på meg. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Dette blir fikset da! Ta en titt på sidene dems og der står det at det er fikset. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Fikset? De har gjort et kjedelig spill om til et morsomt ett ved å endre litt på kontrollene eller noe sånt? Ikke bare var kontrollene dårlig, selve demoen var jo et langt gjesp. Vel, smaken er jo som baken. Men jeg merker fort når jeg ikke liker noen spill. Akkurat som da jeg prøvde demoen av MOH:A. Orket ikke å spille det i mer enn 3 minutter Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ok Dette spillet kommer til å ha 32 spillere online, det blir som BF2 til PC bare på konsoll. Du har Jetfly, tankser, helikopter. Også har du de fjernstyrte dronene du hadde i demoen, og noen nye. Du kan også sprenge deg igjennom vegger og tak for å nå et objectiv etc. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg likte det veldig. Som sagt tar det litt tid å sette seg inn i spillet og lære kontrollene, men når det er gjort så er demoen bra. Gleder meg som en liten unge på Julaften til dette her kommer. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Jeg likte det veldig. Som sagt tar det litt tid å sette seg inn i spillet og lære kontrollene, men når det er gjort så er demoen bra.Gleder meg som en liten unge på Julaften til dette her kommer. Jeg kan nok ikke si meg enig i dette. SP virket for min del totalt uinteressant. Og jeg så fint lite til landskapsødeleggelsen som ble lovet på et tidligere stadium i utviklingen. Men hvis multiplayeren fungerer uten for mye bugs og lag, kommer jeg nok til å plukke det opp uansett. Endret 25. januar 2008 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dette spillet er sikkert akkuratt som BF2 da det kom ut, masse bugs og feil, men så snart det var fikset så var det flere og flere som plukket opp spillet. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 elendig demo,nesten like dårlig som hour of victory. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Jeg tviler sterkt på at dette blir en flopp selv om enkelte her inne mener det er dårlig. For min del er dette et av de spillene jeg virkerlig gleder meg til. PS3 versjonen er blitt kansellert. Link Endret 24. januar 2008 av VistaGames Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Herlig Frontlines: Fuel of War - Squad Video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå