AvidGamer Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Dagbladet har skrevet bra om spillet. http://www.dagbladet.no/kultur/2008/02/02/525711.html Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Er litt forskjeller på US og EU versjon når de gjelder navn. La dette ut på et amerikansk forum: 12th Battalion (In the EU-version: 12th Independent Legion) Will - Ed Brenner - O'Brian Lin - Lin Isabella - Catleia Lazurian Army (In the EU-version: Zephyrian Army) Forsythe - Carter Gage - Trak Tasha - Zadia New Rubinelle Army (In the EU-version: New Laurentian Army) Greyfield - Sigismundo Waylon - Finn (OMG SRSLY.) Caulder - Stolos Tabitha - Larissa Penny - Lili Non-playables: The Beast - Drakov Dr. Morris - Dr. Moritz Mayor - Mayor Davis - Cole Fanatic - Fanatic Cyrus - Cyrus Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Noen som kan hjelpe meg med mission 9(tror jeg) Der du skal stikke av... Evt.om noen har en online taktikkguide til spillet så hadde vært bra Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Noen som kan hjelpe meg med mission 9(tror jeg)Der du skal stikke av... Evt.om noen har en online taktikkguide til spillet så hadde vært bra Snø-missionet? Der du har O'Brian i Megatanken? Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fiksa det i går etter mange forsøk og saves Tror det var mission 15. Ja der O`Brian sitter i tanken. Måtte bare kjøre de viktigste bakover samtidig som noen hang igjen for å blokkere Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Æsj, jeg sliter på C26. Stolos' Interceptor med ham i er ustoppelig. Pluss at mortaren skyter ned ei kule med f*enskap hver turn. Får ikke sendt de bombera opp til lasera! Prøver å få kontroll over sør-øst-basen, får vært der litt før tankene og flyene til Stolos kommer og ødelegger. Noen som har de samme problemene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå