Gå til innhold

Advance Wars: Dark Conflict - dine tanker om det?


abcdabcd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, du er ikke den eneste. Forhåndsbestilte mitt fra Absoluttspill, og håper å få det på trosdag eller fredag. Problemet er at jeg må få spilt gjennom Z&W, som jeg dessverre ikke har fått enda (grunnet noen problemer), så jeg får ikke spilt AW med det første.

 

Å, men når du kan, så si ifra om du vil spille litt :)

Lenke til kommentar
Nei, du er ikke den eneste. Forhåndsbestilte mitt fra Absoluttspill, og håper å få det på trosdag eller fredag. Problemet er at jeg må få spilt gjennom Z&W, som jeg dessverre ikke har fått enda (grunnet noen problemer), så jeg får ikke spilt AW med det første.

 

Snakker vi tvangsnevroser? :p Du MÅ spille gjennom Z&W før du kan spille AW?

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg stort til dette spillet. Jeg har ikke spilt igjennom Dual Strike enda siden jeg synes det ble litt for mye spamming av Neo Tanks for å vinne etterhvert i spillet. Dette har visst blitt forandret i oppfølgeren så det blir nok mye spilling når jeg får det.

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg stort til dette spillet. Jeg har ikke spilt igjennom Dual Strike enda siden jeg synes det ble litt for mye spamming av Neo Tanks for å vinne etterhvert i spillet. Dette har visst blitt forandret i oppfølgeren så det blir nok mye spilling når jeg får det.

 

Rund Dual Strike, og spill campaign på hard. Det er vanskelig.

Lenke til kommentar
Nei, du er ikke den eneste. Forhåndsbestilte mitt fra Absoluttspill, og håper å få det på trosdag eller fredag. Problemet er at jeg må få spilt gjennom Z&W, som jeg dessverre ikke har fått enda (grunnet noen problemer), så jeg får ikke spilt AW med det første.

 

Snakker vi tvangsnevroser? :p Du MÅ spille gjennom Z&W før du kan spille AW?

Skal anmelde det, så jeg bør jo spille gjennom det først ;)

Lenke til kommentar

Har spilt spillet endel i dag, US versionen, og må si jeg er mektig imponert. Storyen virker solid, kule characters, flott grafikk og ikke minst utrolig bra musikk. Taktikk delen av spille har etter min mening fått en stor overhaling med nye units og muligheter. Overpowered Tag CO powers er borte og jeg liker det nye systemet.

 

Dette kommer jeg til å spille mye fremover!

Lenke til kommentar
Har spilt spillet endel i dag, US versionen, og må si jeg er mektig imponert. Storyen virker solid, kule characters, flott grafikk og ikke minst utrolig bra musikk. Taktikk delen av spille har etter min mening fått en stor overhaling med nye units og muligheter. Overpowered Tag CO powers er borte og jeg liker det nye systemet.

 

Dette kommer jeg til å spille mye fremover!

 

Kult, heldiggris. Spilt noe Wi-Fi da?

Lenke til kommentar
Det høres bra ut Olav!

 

Vil gjøre om litt på det jeg sa sist: Spillet er kjemperått, og storyen har blitt litt mer "gripende" nå. Syns faktisk det er spennende å følge med på, og gameplay er AMAZING. Akkurat nå er jeg på et mission (tror det er nr. 15) der jeg skal beskytte Zephyrians' to svake tropper mens de prøver å komme seg safely til en blå bygning. Det er ikke lett! Sånn som dette, slike utfordringer, er kjempemorsomt!

 

WFC går ikke så sakte som det gikk den første gangen jeg spilte. Vennematcher går fort og smooth, og random-WFC går kanskje ikke fullt så fort, men ikke halv-gærnt, kan fint gjennomføres.

 

Overall: 9,5 av 10, det eneste som er dumt er musikken. Det trekker litt ned. Skrudde ned volumet på musikken litt. Da går det fint. Det er ikke all musikken som er dårlig da, men musikken til de to CO'ne du bruker mest høres bare ut som bråk. Ellers er det noen CO'er som faktisk har bra musikk. Men må trekke ned. Men alt annet: Strålende så langt!

Endret av Olav93
Lenke til kommentar
DSen min trenger et spill å fore på og lurer på om dette spillet er no bra?

har egentlig aldri vært borti Advance wars serien før og er litt skeptisk :p

 

Give it a shot, syns du at det er i det minste morsomt med strategi og puzzle, vil dette spillet nok overraske deg, og du kommer nok til å like det =)

 

 

Hvilket mission får man faktisk bruke CO's i kamp? er vel på 12 eller 13 nå og synes det begynner å bli på tide. Eller har jeg kanskje gått glipp av noe?

 

Er ikke helt sikker når, men det er snart. Rundt 15-16-17, kanskje... Jeg har i alle fall sånn nå. Er selv på C21.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...