Ccconker Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hei. Drømmer om å få tak i dette spillet. Men jeg finner ikke noen steder hvor de selger det. Er det noen som vet hvor man kan få tak i spillet? Takk. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Prøv diverse bruktsalg på nettet QXL, ebay eller gi en pris for mye du er villig til å gi for det så kanskje er du heldig og finner en på forumet her som vill selge det. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Er vel egentlig best å bestille i butikker.. så, er det noen som vet om noen steder? Endret 19. januar 2008 av Conkerfan Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hvis maskina di er chippa kan du få det til rundt 50-60,- på EBAY f.eks. Edit: ser at playx og Zailor har det i sortimentet sitt, men ikke på lager. Kan jo alltids prøve å bestille der, men ikke bli skuffa om du får beskjed om at det er utgått fra sortimentet. Endret 20. januar 2008 av K3nn7 Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har faktisk det spillet, fant det som pre-played på EBgames for noen måneder siden, bare fått prøvd det sånn fort. Fungerer også fint på X360 Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Tusen takk for deres hjelpsomhet. Jeg har faktisk det spillet, fant det som pre-played på EBgames for noen måneder siden, bare fått prøvd det sånn fort. Fungerer også fint på X360 Hva synes du om spillet da? =) Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Har dette spillet selv, fantastisk morsomt. Tror nok eneste plassen det er å finne nå er på Ebay, Qxl eller lignende plasser. Endret 20. januar 2008 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 kansje det kommer son nedlastbart om ikkje så lenge? hadde ikkje vert så dumt vertfall Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Fant faktisk en engelsk nettbutikk som påstår at de har den på lager (Link). Edit : Og ja dette er Pal versjonen av spillet, så det skal fungere uten problemer på Norsk Xbox/Xbox 360. Endret 20. januar 2008 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 kansje det kommer son nedlastbart om ikkje så lenge? hadde ikkje vert så dumt vertfall Vell.. det hadde vært fantastisk, men jeg tror ikke det kommer. Fant faktisk en engelsk nettbutikk som påstår at de har den på lager (Link). Edit : Og ja dette er Pal versjonen av spillet, så det skal fungere uten problemer på Norsk Xbox/Xbox 360. Tusen takk:) Dette må jeg se nermere på=) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skaffet min kopi på ebay.co.uk. PAL-kopi som fungerer toppers. Betalte vel rundt 100-200kr til sammen. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Skaffet min kopi på ebay.co.uk. PAL-kopi som fungerer toppers. Betalte vel rundt 100-200kr til sammen. Med porto? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Skaffet min kopi på ebay.co.uk. PAL-kopi som fungerer toppers. Betalte vel rundt 100-200kr til sammen. Med porto? Det stemmer. Er ikke noe problem å skaffe dette spillet billig. F.eks: http://cgi.ebay.co.uk/Conker-Live-And-Relo...1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Det stemmer. Er ikke noe problem å skaffe dette spillet billig. F.eks: http://cgi.ebay.co.uk/Conker-Live-And-Relo...1QQcmdZViewItem Bra:) Men jeg tror du ga meg feil adressa:P Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Kan man spille spillet på denne foresten? Her!http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-lefdal-Site/nb_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=Yf2z6oZKuyxSR0EjToxBwx1h0000DbllECpw?ProductID=8BjD4QFHpdQAAAEWqaMxgEMD&CatalogCategoryID=4kfD4QFHkWgAAAEO2aE03xii&Selecthttps://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=897748&st=0&gopid=10443902 Fullfør endringed=Specifications#t_category_tabcontent Endret 28. januar 2008 av Conkerfan Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Her! Mente jeg.. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Så vidt jeg forstår så må du også ha harddisk for å spille originale xbox spill. Rett meg hvis dette har forandret seg. Du må da altså kjøpe til en på den konsollen, de koster vel fra ca 700 kroner. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Så vidt jeg forstår så må du også ha harddisk for å spille originale xbox spill. Rett meg hvis dette har forandret seg. Du må da altså kjøpe til en på den konsollen, de koster vel fra ca 700 kroner. Isåfall, var det synd... Men takk or hjelpen=) Skal nok rette deg om jeg finner ut at det har endret seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå