bobbo_ Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Bildene er ikke gjort annet med enn å justere curves litt og lime dem sammen raskt. Jeg liker selv måten jeg har klart å fange stemingen og humøret som var der, dagen etter dagen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hihi, morsomt bilde. Jeg har aldri vært skikkelig dagen derpå selv, men ser likevel stemmningen i bildet. Det at det er svart/hvitt bare øker stemmningen i bildet. (Tror det hadde funka dårlig i farger.) Den rotete komposjonen på bildet blir en nesten svimmel av å se på! Nederste bildet viser også "daffheten" på en gode måte. (Og teksturen i jeansen er veldig fin.) Veldig fortellende bilder. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Takk for påminnelsen om bakrusens tvilsomme gleder Av og til koster det atskillig mer enn det smaker. Mvh Tim Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Det der var faktisk så bra at jeg lagret det på PC-en. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Veldig kreativt og fine bilder, akkurat slik jeg kommer til å bli i morgen. Dæven så jeg gleder meg.... /L Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 haha, det er akkurat sånn jeg føler meg i dag og. har et helt hus som må ryddes og føler meg ganske jævlig og kvalm. Lenke til kommentar
Bygdedyret Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Etter å nettopp ha kommet hjem fra langhelgtur med gutta på ei hytte i Sverige, får jeg veldig mye ut av denne serien. Herlig! Selv er jeg sjeldent veldig dagen derpå selv, men dette her er akkurat som det er. Utrolig bra teknisk var det også! Digger at det er svart/hvitt og kontrastfylt som bare bidrar mer til følelsen bildet gir. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Dette syns jeg var stilige bilder, du har brukt mange bra effekter (S/H, mye kontrast, skjev vinkel osv). Stemningen i bildet passer bra til motivet for min del. Kult med bildeserie også! Har egentlig ikke noe særlig negativt å si Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Det eneste negative jeg får på bildet, er folk som ikke helt tar konseptet. Nå er jeg virkelig stolt Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Litt kjipt var tittelen. Dagen etter dagen føles litt sånn jubel dagen etter julaften, 17. mai eller liknende.. Dagen etter ville kanskje passet bedre synes jeg.. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Hva med Dagen derpå? Fint bilde. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Takk for påminnelsen om bakrusens tvilsomme gleder Av og til koster det atskillig mer enn det smaker. Skal man først drikke seg full, så gjelder det å ha det gøy!! Stilig serie, uansett. Been there, done that, but never took those pictures. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Heter egentlig dagen derpå ja, vet ikke hvorfor jeg endra det her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå