fredriki Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hei.. Jeg fikk nytt skjermkort for litt siden, men når jeg putter det i og starter maskina går den igjennom biosen greit.. men når den kommer (prøver å komme) inn i windows er skjermen blå og det står noe om driver og "dumping physical memory" :-? Og ja jeg har prøvd å slette driver en til det gamle skjermkortet... plz hjelp! :o Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 dette en en win2k bug som jeg har hvert mye borti. jeg har søkt mye og ikke funnet noe svar på det, men hvis du formaterer blir det borte (en stund i alle fall). Lenke til kommentar
Cid Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg fikk samme problem når jeg satte inn mitt POV ti4200xp. blåskjerm før eller etterat w2k var ferdig med pålogging, noen ganger etter inntil tre timer, i drift. La til 512Mb ram senere og kom opp i 768MB (problemet er her fortsatt) Lillebror trengte mer RAM, han hadde bare 128Mb på et XP system stakkar!!! derfor fikk han mine to 128Mb brikker, og ble glad!!! Jeg ble også glad!!! For etter dette har jeg ikke hatt blåskjerm èn gang!!! Moralen i historien er: a) Gud ble glad fordi jeg var snill, og slettet blåskjermen min!!! B) RAM`en min hadde et issue med grafikkortet mitt!!! Jeg tror ikke på gud, men vet ikke hvorfor problemet mitt ble borte, prøv å bytte RAM`en, kansje problemet blir borte?? Hvis ikke så hvet du at den gamle RAM`en ikke er problemet, og da kan du spørre noen andre?!? Lykke til!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå