slazk Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har en del kamerater på besøg. Hadde da vært kjekt med et 2 palyer spill. Noen som har noen bra forslag? Lenke til kommentar
virulence Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vel, du har spill som følgende: Warhawk Marvel Ultimate Alliance VF5 Tekken 5 Guitar Hero (snart)Rock Band Ingen av disse trenger særlig tid for å sette seg inn i dem(kanskje med unntak av Marvel - men 4playermuligheten veier opp), og kan mer eller mindre startes og sluttes når som helst. Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har en del kamerater på besøg. Hadde da vært kjekt med et 2 palyer spill.Noen som har noen bra forslag? Vil også anbefale simpsons og lego star wars complete saga hvis man liker platform-spill. Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har hatt mye morro med Warhawk, fifa 08 og GH3 med venner ihvertfall =) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 På Resistance kan to stykker spille co-op. Kjempemorro. Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vi spiller resistance coop split screen, sega-rally multiplayer split screen og COD4 multiplayer split screen Kos dere!!! Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 call of duty er utrolig gøy Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Army of Two. Det Er ikke kommet ut enda. Det kommer i mars tro jeg. http://www.gametrailers.com/game/2726.html Lenke til kommentar
Juke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kjøp PixelJunk Racers på Playstation Store. Det er et nedlastbart bilspill til kr 65 som er utrolig morsomt i multiplayer. Fikk overtalt fetteren min til å kjøpe det da jeg var på besøk der i julen, og spillet ble en knallsuksess! Genial moro for 1-7 spillere, og faktisk noe av det mest underholdende jeg har spilt på lenge. Vi ble rett og slett helt hekta, og spilte 3 stk mot hverandre i flere timer i strekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå