Gå til innhold

Jeg har kjøpt tomt på månen! eller?

2ball_

Anbefalte innlegg

Dette er selvfølgelig bare tøys og tull. Dette er bare en "morrosak" som sikkert mange faktisk lar seg lure til å tro at det er noe seriøst bak.

Man kan like gjerne trykke opp et slikt skjøte selv og henge det på veggen. Det er verdt like mye og det er billigere.

Eller enda bedre, selg deg selv en tomt på mars og lag et skjøte. Er jo mye kulere å "eie" tomt på Mars? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fra internasjonal avtale signert i Kina, 1983:

"verdensrommet, inkludert månen og andre planeter ikke er objekter som kan nasjonaliseres enten via krav, bosetting, bruk eller andre måter. Utforsking og bruk av verdensrommet skal kun foregå dersom det kommer alle land til gode".

Lenke til kommentar
hahaha så patetisk ^^

noen som vil kjøpe en plass i universet av meg? jeg gjør herved krav på ALT som ligger utenfor jorda og månen.

2late jeg har allerede gjort det! :p

men er det noen som kan si de "eier" jorden heller da?

siden jorden ikke er menneskeskapt kan vel ikke noen bestemme at noen eier jordkloden.

tbh, latterlig hvis de faktisk selger tomter ell på månen :p

Det er som å si: "Jeg selger tomter/jord i Russland"- når du faktisk ikke eier den noe mer enn andre! ;)

though du kan jo faktisk navngi stjerner eller lignende hvis du "oppdager" de :p

Endret av Rambob
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest Slettet+564321354

Hmm.. skulle jeg ha en bit av månen ville jeg satset på denne ;)

Det er ingen av oss mennesker som kan kreve og eie jorden heller. Den tilhører verdensrommet. Men du kan se på Månen,- uten og betale for det :)Om menneskearten blir utryddet en dag (Som jeg tror alle arter blir, før det kommer nye) Vil Jorden fortsatt eksistere og være den samme. Uansett hvor mange kontrakter og eierskaps greier presidenter og alt annet skriver under på, vil ikke Jorden bry seg. Dette er bare en fiksjon. Det er bare tull alt samma! Bruk helelr pengene dine på noe du får nytte for (f.eks noe du ønsker deg)!

Petrvs, det var han som la ut debatten jeg skrev til.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...