Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen dør under oppstart av pc.

Anbefalte innlegg

Pcen min hadde reboota et par ganger etter at jeg avslutte et spill. Tenkte først det var noe feil med minnet. Deretter sjekket jeg om alt satt godt fast i kabinetet. Og her kommer problemet mitt.

Jeg sjekket alt og alt satt godt. Mens jeg var der nede tenkte jeg å støvsuge pen for støv.

Så tok jeg ut skjermkortet for å få ut støvet fra vifta. Satt det på plass og prøvde å starte den. Men nå vises ingenting på skjermen. Som om skjermkortet har død. Pcen starter og går. Ingen pipe lyder heller. Hva kan være problemet`?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uhm er ingen ekspert på dette området.

Jeg har et ht2000 atx v2 hovedkort. Står det på det hvertfall.

Skjermkortet er av en gainward geforce 7600gt type. Om det får strøm aner jeg ikke. Vifta får strøm men det er direkte koblet til hovedkortet. Det er ingen ledninger ut og inn på skjermkortet den bre står der :p

Skjermn har strøm og kabelen er i orden. Jeg sjekket også om det var bare skjermen som var gåen ved å kjøre pcen via laptopen sin skjerm. Ingenting kom der heller. Men må jeg skrive noe i cmd for at laptopen skal ha tilgang til pc da?

Jeg har planlagt å kjøpe meg helt nye deler snart men kjekkt om jeg slipper det 2-3 måneder til.

Link til HK:

http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Products/...653&LanID=0

Endret av jur0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...