ZitHless Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg ødela nettop dataen min, og kjøpte meg AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.5GHz Socket AM2 1MB, Asus M2N-SLI Deluxe, nForce 570 SLI, Socket-AM2, DDR2,2xGbLAN,ATX, PCI-Ex16, Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched CM2X1024A-6400 Dimm's + et Asus 8800gt, og den bruker sikkert 3-4 minutter på å starte fra jeg trykker på Power knappen, og til jeg kan begynne og gjøre ting på windows. Dataen går og mistenkelig treigt, og harddisken surrer mye som om den installerer noe hele tiden. Jeg ødela den nye HD'n min så jeg satte in en gammel 60gb jeg hadde som jeg måtte ta ut pga. virus som hindret meg i å formatere/reinstalere xp, men av en eller annen grunn fikk jeg til å formatere nå. Har en 10gb partisjon og en 40gb partisjon, men jeg kommer meg ikke in på 40gb'en, får "D:/ er ikke tilgjengelig. Forespørselen ble ikke utført fordi en I/U-feil oppstod. Hva skal jeg gjøre for og fikse det, og kan det være hardisken som gjør heile PC-en treig? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det at de er harddisken som gjør maskinen din treg er vel ikke noe å diskutere en gang, å kjøpe seg en såpass fet maskin som du har gjort og måtte sette inn en sånn harddisk, er omtrent som å kjøpe en villa til tre milioner og sette inn ute dass Er det i Windows du ikke kommer inn på D:, eller er det under installasjonen? Hvis det er i Windows er det mulig du må formatere D: partisjonen i diskbehandleren i kontrollpanelet før den vil fungere! Er det under innstalasjonen anbefaler jeg deg å slette alle partisjoner, slik at du bare får en C: partisjon og deretter formaterer alt på nytt. Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) haha, jeg kjøpte meg en TB-disk, men den... virket ikke, så jeg satt in en gammel harddisk, som jeg fant fram, mens jeg venter på retur. Nei jeg fikk faktisk til og formatere den til slutt, viruset som forårsaket blåskjerm når jeg formaterte før har vist stikket av;) Jeg har en 10gb partisjon, som ikke har problemer, men 40gb partisjonen vil ikke virke. Får ikke til og høyreklikke, da dataen slår seg vrang og får heller ikke til å komme in på den, eller se informasjon i "detaljer" linja på venstresia. Edit: skriveleifs Endret 19. januar 2008 av ZitHless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå