pekle Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 "Use cookies to trace......" vil ikkje hjelpe dersom du stenger Opera og startar på ny. Det vil hjelpe mot å bli utlogga så lenge Opera kjører. Men ei meir permanent løysing er å editere cookie-filtra. Det ser ut til å vere noko muff med hw sine cookies i forhold til servar-adresser og slikt. Mini-oppskrift: Alt-P ->Privacy ->Edit server filters. Åpne rullegardina til "Accept from domain". Skriv forum.hardware.no i det nederste tekstfeltet og klikk "Add" Klikk "OK" og "OK". Voila, så kanskje det funkar ;-) Edit: Ja, det funkar. Har testa på to maskiner no. Blir automatisk innlogga på begge, sjølv etter lang tid. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Takker pekle. Nå funker det. Med B|Real sin metode funket det kun så lenge nettleseren ikke ble stengt. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 jeg bruker ctrl+enter jeg me 2 Lenke til kommentar
smetho Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Ja, ser faktisk ut til å fungere. Takk Pekle! Lenke til kommentar
NuB Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 jeg har samme problemet i Opera 6.04. Må logge meg inn på nytt i tide og utide. Den gjenkjenningscookien virker ikke i det hele tatt her. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 jeg har samme problemet i Opera 6.04. Må logge meg inn på nytt i tide og utide. Den gjenkjenningscookien virker ikke i det hele tatt her. Sjølv ikkje med mi oppskrift? Aksepterer du cookies i det heile? Lenke til kommentar
NuB Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jada. Cookie-aksepteringen er (dessverre, for å unngå trøbbel) på maks. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hmm, funkar og i 6.04 her. Kanskje du kunne prøve å slette alle cookies, og så prøve på ny? (File ->Delete private data) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Takker pekle. Nå funker det. Med B|Real sin metode funket det kun så lenge nettleseren ikke ble stengt. Rart...jeg har ikke det problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå