Gå til innhold

Problemer med automatisk innlogging i Opera 7.01

Anbefalte innlegg

Hei.

I det siste har ikke automatisk innlogging til forumet fungert skikkelig i Opera 7.01. Fungerte fint en stund, men plutselig (uten noen åpenbar grunn) sluttet det å fungere. Tenkte først det kunne være noe med at jeg byttet ISP (gikk fra Telenor til Bluecom), men utelukket dette da det fungerer fint i IE. Hva kan problemet være? Har sett at det er en del tidligere som har slitt med det samme, men fant ikke noe løsning på problemet i de postene. Kan det være et cookie-problem? (cookie-innstillingene i Opera er på "Accept all cookies")

Setter pris på alle tips!

PS. Det er ike tilfeldigvis andre som sliter med det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som plages med automatisk pålogging: det er cookies instillingene i Opera som dere må stille det på.

Jeg Kjører Opera 7.01 og har automatisk pålogging.

Skal komme tilbake med featurene jeg har som gir meg automatisk pålogging senere (Sitter på jobb :p)

Lenke til kommentar

Mitt problem skyldes nok ikke IP da problemet skjer selv om IP ikke endres. Får nok vente til B|Real kommer seg hjem og meddelt sine cookie-innstillinger.

Takk for svar folkens. Bare fortsett å fortell om deres erfaringer, enten det virker eller ikke. Kanskje vi finner ut hva det skyldes slik at vi (jeg ;)) kan få fikset det.

Lenke til kommentar

funker ikke her heller (innstillingene til BlReal), men Opera er en flott nett-portal (kan ikke skrive nettleser, for det impliserer enveiskommunikasjon, mens jeg bruker den til flerveiskommunikasjon :D )

har i alle fall fått skandiabanken til å funke og har lært noen mus-gesturer + eposten (også pop3 sjekk) er veldig bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...