smetho Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hei. I det siste har ikke automatisk innlogging til forumet fungert skikkelig i Opera 7.01. Fungerte fint en stund, men plutselig (uten noen åpenbar grunn) sluttet det å fungere. Tenkte først det kunne være noe med at jeg byttet ISP (gikk fra Telenor til Bluecom), men utelukket dette da det fungerer fint i IE. Hva kan problemet være? Har sett at det er en del tidligere som har slitt med det samme, men fant ikke noe løsning på problemet i de postene. Kan det være et cookie-problem? (cookie-innstillingene i Opera er på "Accept all cookies") Setter pris på alle tips! PS. Det er ike tilfeldigvis andre som sliter med det samme? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 jeg har hatt problemer med auto påloging siden vi fikk nytt forum, men det kan være av samme årsaker. Har kjørt Opera 7beta-versjoner og nå Opera7.01 Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jeg bruker ctrl+enter jeg Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 joada, men det kjipe er jo at man stadigvek blir logget av og må klikke på "logg inn" og så klikke crtl+enter Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Ok, så det er ikke bare hos meg. Ja, problemet er at jeg blir logget ut etter en tid. Selve innloggingen går fint, tingen er at jeg vil være pålogget hele tiden (ja, henger her inne litt for mye jeg også!) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Til dere som plages med automatisk pålogging: det er cookies instillingene i Opera som dere må stille det på. Jeg Kjører Opera 7.01 og har automatisk pålogging. Skal komme tilbake med featurene jeg har som gir meg automatisk pålogging senere (Sitter på jobb ) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Samme problem her også. Plutselig en dag funka det ikke lengre. Opera 7.01 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg også har et lignende problem. Men jeg må logge inn på nytt hver gang jeg får ny IP (kobler av på ISDN). Dette gjelder både opera og IE, og gjelder kun dette forumet. Alle andre forum fungerer fint. Har forresten alltid vært sånn. Også i gamle versjonen av forumet. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Mitt problem skyldes nok ikke IP da problemet skjer selv om IP ikke endres. Får nok vente til B|Real kommer seg hjem og meddelt sine cookie-innstillinger. Takk for svar folkens. Bare fortsett å fortell om deres erfaringer, enten det virker eller ikke. Kanskje vi finner ut hva det skyldes slik at vi (jeg ) kan få fikset det. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 prøv PReferances>privacy>use coockies to trace password protected pages. Tror det virker for meg nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Ok...kommet "Online", men ikke hjem Hvis dere ser her så ser dere mine innstillinger. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Har testet ut en stund nå og det ser ut til å fungere. Takk B|Real! Var nok de cookie-innstillingene som gjorde susen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Har testet ut en stund nå og det ser ut til å fungere. Takk B|Real! Var nok de cookie-innstillingene som gjorde susen... Fint! Bra at flere får det til å funke Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 mitt forslag ser ikke ut til å funke her. HVa slags innstillinger bør jeg skjekke da? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 funker ikke her heller (innstillingene til BlReal), men Opera er en flott nett-portal (kan ikke skrive nettleser, for det impliserer enveiskommunikasjon, mens jeg bruker den til flerveiskommunikasjon ) har i alle fall fått skandiabanken til å funke og har lært noen mus-gesturer + eposten (også pop3 sjekk) er veldig bra! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Ja, ser faktisk ikke ut som det fungerte allikevel :oops: Burde nok ha sjekka litt bedre i går før jeg takka i hytt og pine. Bør vel heller takke for et godt forsøk Noen som har andre tips? Eller er det rett og slett et Opera 7-problem? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Mitt problem er i hvertfall www.hardware.no som er "skyld" i. Det er kun dette forumet som har problemer med å huske at jeg er logget inn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Har dere prøvd å ha http://forum.hardware.no/login.php som startside for forumet? Har kommet igjennom på det anngående egen pålogging på jobb. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 hjalp ikke edit: sjekket innstillingene mine og så at "use coockies to trace password protected pages" var blitt valgt vekk igjenn vet ikke hvorfor, men skal se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå