-ɐMoԀ- Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hehehe les dette og si din mening. http://www.itavisen.no/art/1300581.html Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 JAda, har humor de gutta Men nytten av det er vel en annen ting... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hadde jeg vært Opera, hadde jeg laget en versjon som gjorde at når den kom til de sidene av microsoft som står at nettleseren ikke støttes og slikt, så stod det i steden noe sånt som "Vi suger villt og klarer ikke å lage websider, derfor er det ikke sikkert at websidene vises slik vi tenkte i hodene våre hvis du bruker så professjonelle nettlesere som Opera" Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Hadde jeg vært Opera, hadde jeg laget en versjon som gjorde at når den kom til de sidene av microsoft som står at nettleseren ikke støttes og slikt, så stod det i steden noe sånt som "Vi suger villt og klarer ikke å lage websider, derfor er det ikke sikkert at websidene vises slik vi tenkte i hodene våre hvis du bruker så professjonelle nettlesere som Opera" LOL Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 mange tråder skal dere lage om dette da? den hundrede og ørtne i dag Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 avogtil hater man bare Mikromyke.... Enig med det "vi suger vilt osv...." <---ræva smiley. <---driit kul smiley. Uansett, begge passer Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 mange tråder skal dere lage om dette da? den hundrede og ørtne i dag, Siden du er så epplekjekk så burde du jo se at denne tråden ikke er fra idag :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå