Gå til innhold

Kredittkjøp ? Hva er forskjellen - Sony Ericsson P1i

Lilos

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sitter her nå på vei til å bestille Sony Ericsson P1i med Djuice Nonstop abbonement. MPX har den til 2129,- mens Djuice selv har den til 2490,-

Men, det som jeg lurer på er, når jeg har lagt SE P1i i kassen så står det sum: 2129,- og litt under med litt mindre skrift: Kredittkjøp: 2849,- Er dette en slags nedbetalings sak eller har jeg misforstått?

Hvordan er det med å bestille ny telefon, med samme abbonement fra samme leverandør ? Bindingstiden er gått ut, men hvis jeg bestiller ny telefon med samme abbonement, vil jeg da få nytt sim-kort osv ? Og jeg vil det nåværende abbonementet bli avsluttet, slik at jeg ikke betaler dobbel månedspris?

Håper noen kan svare raskt :)

Takker for hjelp !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv fikk jeg ikke nytt sim-kort fra Telenor når jeg kjøpte ny mobil fra mpx, de skiftet abonnement med noen få tastetrykk.

Om du velger å beholde ditt gamle nummer står du ikke i fare for å betale dobbelt, men du skal være oppmerksom på at du kanskje må betale det abonnementet du velger sin faste avgift i 12 måneder fremover.

Lenke til kommentar

Jaja. At jeg må betale den faste avgiften i 12 mnd fremover er jeg klar over. Med tanke på at jeg faktisk binder meg til et nytt abbonement.

Takk for svar, Goggen90. :)

Da blir det Sony Ericsson P1i på meg idag og. Håper jeg blir fornøyd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...