Lilos Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hei. Jeg sitter her nå på vei til å bestille Sony Ericsson P1i med Djuice Nonstop abbonement. MPX har den til 2129,- mens Djuice selv har den til 2490,- Men, det som jeg lurer på er, når jeg har lagt SE P1i i kassen så står det sum: 2129,- og litt under med litt mindre skrift: Kredittkjøp: 2849,- Er dette en slags nedbetalings sak eller har jeg misforstått? Hvordan er det med å bestille ny telefon, med samme abbonement fra samme leverandør ? Bindingstiden er gått ut, men hvis jeg bestiller ny telefon med samme abbonement, vil jeg da få nytt sim-kort osv ? Og jeg vil det nåværende abbonementet bli avsluttet, slik at jeg ikke betaler dobbel månedspris? Håper noen kan svare raskt Takker for hjelp ! Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Selv fikk jeg ikke nytt sim-kort fra Telenor når jeg kjøpte ny mobil fra mpx, de skiftet abonnement med noen få tastetrykk. Om du velger å beholde ditt gamle nummer står du ikke i fare for å betale dobbelt, men du skal være oppmerksom på at du kanskje må betale det abonnementet du velger sin faste avgift i 12 måneder fremover. Lenke til kommentar
Lilos Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Jaja. At jeg må betale den faste avgiften i 12 mnd fremover er jeg klar over. Med tanke på at jeg faktisk binder meg til et nytt abbonement. Takk for svar, Goggen90. Da blir det Sony Ericsson P1i på meg idag og. Håper jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå