HulkHaugen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Skal ha meg ny mus til laptoppen, og var derfor nyskjerrig på denne musen, som så veldig god ut. Det jeg finner ut om den er at den har trådløs teknologi, og mottaker, og at den går på 2,4GHz. Derfor lurer jeg på om 2,4GHz betyr at den har blåtann. Har den det? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Logitech MX620. Som du ser er ikke den trådløs. Men er litt i tvil, står også at den har laser, men så er det haket av for optisk. Min Logitech G7 går på 2,4Ghz, men har ikke blåtann. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Logitech MX620. Som du ser er ikke den trådløs.Men er litt i tvil, står også at den har laser, men så er det haket av for optisk. Min Logitech G7 går på 2,4Ghz, men har ikke blåtann. Kanskje den ikke er trådløs, men den er ihvertfall chordless, hehe. skal ikke stole på alt som står i prisguiden, er litt rot der inne. vet at den er trådløs, men hvis din 2,4GHz ikke er blåtann, så er nok ikke denne heller det... :-( Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Oppklaring: MX620 er trådløs, den har ikke Blåtann, men kjører på standard 2,4GHz RF-frekvens. Edit: Og den er god å bruke, i hvert fall er MX610 det, og disse to har akkurat samme form. Endret 22. januar 2008 av OML Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Oppklaring: MX620 er trådløs, den har ikke Blåtann, men kjører på standard 2,4GHz RF-frekvens. Edit: Og den er god å bruke, i hvert fall er MX610 det, og disse to har akkurat samme form. Ja men det er vel like greit. Har intrykk av at blåtann sluker strøm. Det som også er bra er at mottakeren er en lite dubbeditt isteden for en stor kloss festet på en 1 m lang usb-kabel, da jeg skal bruke den til en laptop. Den ligner veldig på mx400 i farsongen. tror det var de vi hadde i forsvaret, og de likte jeg veldig godt.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 MX400 har samme fasong, ja, men MX620 er noe tyngre (pga. batteri) og har også litt bedre følelse i plastkvaliteten enn MX400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå