Nemesis90 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hei Igår innstalerte jeg Vista på den nye pcen min etter og ha hatt mye trøbbel med xp64 bit, alt så bra ut, til jeg skulle starte pcen etter innstalasjon da ble det bluescreen, fant ut at det var minnet det kanskje var noe tull med, dro ut 2 brikker og da kjørte alt uten bluescreen, fikk fort lastet ned en fix så nå funker 4giga ram fint:) MEN, jeg har voldsom lagg i WoW osv, har innstalert Skjermkort/hovedkort drivere, nyeste versjon osv. Mange snakker om en Beta SP1, hvor finner jeg den, og er den i fullversjon? etter det jeg har hørt kommer den i februar. Har også problemer med når jeg innstalere Lydkort driveren, til det innebygde lydkortet på mitt EVGA nforce 680i sli hovedkort, at Windows security popper opp og spør om jeg skal innstalere eller ikke, pga driveren er usikker eller noe. trykker da ok, men den fortsetter og komme, Ganske plagsomt. har prøvd og Skru av diverse ting som VAC eller hva det nå heter osv, Uten at det hjelper stort^^ Her er et lite bilde: Takker for hjelp Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå