kristianvikenes Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hey!!!!! Jeg har en pc som er bygd på komplett. den er Ca 1 år gammel. Den har et lyd kort innebygd i hovedkortet men jeg får ikke noen drivere til å funke. Jeg har et hovedkort ved navn K8M800. Plis noen må jo vite hvordan man enabler BIOS en ogå plis Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du kan feks. sjekke hjemmesiden til produsenten for drivere. Enabler bios? bios er vel alltid enabled? skal du inn i bios trykker du den angitte F-tasten under oppstart. Lenke til kommentar
kristianvikenes Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Du kan feks. sjekke hjemmesiden til produsenten for drivere.Enabler bios? bios er vel alltid enabled? skal du inn i bios trykker du den angitte F-tasten under oppstart. Mener du At jeg skal gå inn på MSI.com eller noe sånt Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 ja, jeg mener at du skal gå inn på produsentens hjemmeside, var det uklart i forrige innlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå