Kurt_im Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvilken passord brukernavn trenger jeg får å komme inn på telneten for å forandre firewall innstillinger? Og noen som har den urlen om hvordan man forandrer innstillinger i ntg's netopia. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Du kan enten gå her Ellers så har jeg standard brukernavn/passord, som er B=admin P=noway Men tror det er en del som har fåt låst dette passordet, og må bruke et annet, som du da må ringe til Ngt for å få. Men den øverste linken skulle funke annyway så lenge du har tatt vare på papierene du fikk når du motokk modemet. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hei! start --> kjør: telnet 10.0.0.1 brukernavn: admin passord: noway Dette er hvis du har en "gammel" router. jeg mener de nye Netopiaene har definaert bruker/pass etter abonenten. Da må du i så fall ta kontakt med NGT for å få passordet tror jeg.. Lykke til Mvh. Dings Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 enten: admin / noway eller: P + brukernavn - 10000 (23678 -> 13678) / passord fra ngt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå