~grevN'` Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ja, fikk nettopp nytt nvidia GeForce 6800 ett eller annet. Men rett etter pc - mannen hadde gått ut døra, tenkte jeg å høre på musikk. Men SELVFØLGELIG funket ikke lyden. Jeg har prøvd alle utgangene bak og jeg vet det har skjedd engang før, men da trengte jeg bare å prøve hver eneste port... Nå har jeg prøvd alle men lyden reagerer ikke!!!!!!!! Hjelp! Lenke til kommentar
mesha Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 sjekket om den rette driveren er instalert? prøvd å restarte? Sjekk absolutt alle insttilinger av lyd både i Windows og i musikkprogrammet du bruker! Lenke til kommentar
~grevN'` Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 sjekket om den rette driveren er instalert? prøvd å restarte? Sjekk absolutt alle insttilinger av lyd både i Windows og i musikkprogrammet du bruker! Alt over der er OK, utenom det med driveren. Hvordan gjør jeg det da? Har utrolig mange inputs bakpå dataen min, har prøvd alle, spilt av i iTunes, VLC og på internett (YouTube) - 0 reaksjon. Pcen er en Fujitsu Siemens Scaleo T Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 nVidia GeForce 6800 er et grafikkkort. Har du lydikonet nede ved klokken? Og sjekk enhetsbehandling om noen elementer får et ! eller ? ved siden av seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå