YNWA96 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) 1.BlackBaller - svarteliste av de personene du ikke vil skal nå deg samt automatisk sms til de utvalgte.Les mer om dette på www.killermobile.com 2.Best Profiles - Program som ordner profilene automatisk for deg.Feks Generell fra 08-22 og lydløs fra 22-08.I tillegg kan du velge lydløs automatisk hver gang du her et møte oppført i kalenderen.Les mer om dette på www.smartphoneware .com Disse 2 programmene er helt fantastiske.Håper flere prøver de og poster tilbakemeldinger etterpå. Endret 19. januar 2008 av Nseries Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 å dette funker akkurat som det skal? Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 å dette funker akkurat som det skal? ja hos meg gjør det jo det ellers hadde jeg ikke anbefalt de. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 å dette funker akkurat som det skal? ja hos meg gjør det jo det ellers hadde jeg ikke anbefalt de. ja, kansje dette er verdt å prøve da slipper å tenke på midt i skoletimen: shit! tror jeg glemte å sette på lydløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå