lassefos Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Karakteristisk Madrugada med vemodig bismak. Les mer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Bra dere ikke hyper det opp i skyene pga. Robert Burås' død. Han var sjelen til Madrugada, men det gjør ikke at dette albumet er tidenes beste album, som en del media vil ha det til. Forøvrig så heter det "vemodig", og ikke "vedmodig" Lenke til kommentar
Altitude Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Hmm, jeg gleder meg til å høre denne ! Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Fikk CD-en i posten på lørdag og må si at jeg er fornøyd med resultatet. Gleder meg til å få hørt gjennom den noen ganger til Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Kjøpte cden igår. Hørte litt gjennom før jeg gikk og la meg. Jeg er meget fornøyd, ikke helt det vi kansje er vandt med å høre fra Madrugada, men en fin vri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg