Rambo82 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvilket av Forza motorsport 2 og Project Gotham racing 4 er best? Jeg holder en knapp på Forza 2. (har ikke prøvd noen av disse spillene) xbox360. ----------------------------------------------------------------------------------------- Eller er Gran Turismo 5 bedre enn disse to? vet det er til ps3 men.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er to svært forskjellige spill vil nå jeg si. Forza krever mer av din tid, men gir rikelig med belønning når du mestrer det. PGR4 er enklere. Ikke like avhengig av at du spiller det timer etter timer. Passer bra når du bare har lyst til å kjøre noen "runder". Jeg koser meg med begge, men vil nok holde en knapp på Forza. Skal du derimot ta noen øl og spille med noen kompiser så er kanskje PG4 bedre egnet. Vet ikke om dette var noe godt svar... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) jeg kjøpte pgr3 i sin tid til xboxen og likte det veldig godt. har testa pgr4 og jeg synes det er langt svakere enn sin forgjenger. forza 2 derimot er et knallspill. om jeg måtte velge imellom pgr4 og forza så hadde jeg ikke tenbkt meg om engang, forza 2 er langt bedre. dersom valget sto mellom pgr3 og forza 2 så hadde jeg nok vurdert saken noe nærmere, men hadde sannsynligvis gått for forza 2 der også. forza 2 har langt flere biler, det er penere å se på, du kan trimme og modde bilene, kjørefølesen er bedre, det virker mer seriøst og voksent. samt at online delen er mye bedre, folk flest oppfører seg sikkerlig. dog så mistenker jeg at valgene du tar for et online game (dvs bane, antall runder, avslått hjelpemidler som antispinn og tracktion controll og full skade) har en del å si for hvem som joiner deg. men det er jo morsomst å kjøre når du tar skade av å kræsje og ikke kan gi full fress i svinger uten å dra av veien baklengs i en røyksky. Endret 19. januar 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) jeg kjøpte pgr3 i sin tid til xboxen og likte det veldig godt. har testa pgr4 og jeg synes det er langt svakere enn sin forgjenger. forza 2 derimot er et knallspill. om jeg måtte velge imellom pgr4 og forza så hadde jeg ikke tenbkt meg om engang, forza 2 er langt bedre. dersom valget sto mellom pgr3 og forza 2 så hadde jeg nok vurdert saken noe nærmere, men hadde sannsynligvis gått for forza 2 der også. Jeg kunne ikke vært mer enig. Avgjørelsen blir nok simulasjon versus arkade-morro. Begge to er gode spill, og PGR3 er vel mulig å få til under 200,- for tiden. Personlig hadde jeg valgt Forza 2 først, og så PGR3. Men begge har/skulle jeg hatt, uansett. Grunnen til at jeg velger Forza 2 først er fordi jeg ser ALT av Top Gear og Fifth Gear, og jeg holder simulasjon foran arkade-morro. Uansett. Knallkjøp begge to. Merk deg. Jeg holder nå PGR3 og Forza 2 ved siden av hverandre. PGR4 er et godt tilbakeskritt i PGR-serien. (2-eren er den beste så langt, men det er forrige generasjons spill). (Og jeg skal selvsagt ha Gran Turismo Prologue i mars, og den endelige versjonen når den kommer, men det er LENGE til, så å døyve ventetiden med Forza 2 er selvsagt) Endret 19. januar 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Forza 2 uten tvil. Ingen over ingen ved siden av på X360. Eneste spillet som, i form av ren spilleglede, overgår Forza 2 med en minimal margin er Gran Turismo 4. Vet ikke helt hva det er men er noe med GT serien som bare er, tja, knall. Men har du Forza 2 og GT4 (eller 5 når det kommer) så har du nok bilspill denne generasjonen, tviler på at det kommer noen bilspill i løpet av denne generasjonen som klarer å overgå de 2. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til Spill > Konsoll > Felles. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Men har du Forza 2 og GT4 (eller 5 når det kommer) så har du nok bilspill denne generasjonen, tviler på at det kommer noen bilspill i løpet av denne generasjonen som klarer å overgå de 2. Forza 3? Du veit det kommer, og regner med MS vil ha det ut sånn ca samtidig som GT5, noe som kan bli en spennende duel. Men ja til trådstarter, Forza 2 er å anbefale, og har du tilgang til nett flytter du TV & 360 i nærheten av modemet ditt sånn midlertidig å laster ned demoer av begge spill helt gratis, eller enda bedre kjøp en veldig lang TP kabel å ikke flytt på noen ting. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå tror jeg ikke Forza 3 komme denne generasjon, spesielt siden det ikke er annonsert noe (har i alle fall ikke lest noe konkret informasjon om det). Men tror nok Forza 3 kommer til neste generasjons Xbox er meget sikkert, men det er først neste generasjon. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Forza 2 og PGR4 er to vidt forskjellige spill. De ene er pure arcade entertainment mens det andre er mere simulation aktig. Liker begge to veldig godt selv men syntes Forza 2 trekker det lengste strået om hva som er best. Når det gjelder Forza2 mot GT5 kan jeg ikke si annet enn att det er umulig å sammenligne siden GT5 er opp mot ett år før release. Når spillet er kommet kan jeg ta en sammenligningsprosses med å si hva som er best av de to nå blir bare svada fra a til b. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå tror jeg ikke Forza 3 komme denne generasjon, spesielt siden det ikke er annonsert noe (har i alle fall ikke lest noe konkret informasjon om det). Men tror nok Forza 3 kommer til neste generasjons Xbox er meget sikkert, men det er først neste generasjon. Man skal aldri si aldri, Forza Motorsport kom i 2005, Forza Motorsport 2 kom i 2007. Jeg tror vi kan se Forza 3 sent i 2009, på 360. Jeg er stor fan av både Forza- og PGR-serien, begge har sine kvaliteter, men jeg foretrekker faktisk PGR på flere punkter. Multiplayer i PGR synes jeg funker mye bedre enn i Forza, mye pga at alle stiller likt med tuning og oppgraderinger. Derimot funker Forza mye bedre når jeg skal sette meg ned for meg selv og spille single player i lengre økter. Gudene vet hvor mange timer jeg har brukt på career mode i Forza, lvl 50 og alle bilene i garasjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå