Jarek Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hei! Tenkte eg skulle få lagd et popfilter. Noen som vet hvor eg kan få tak i en sånn "elastisk"/bevegelig "slange" som går fra mikrofonstativet til filteret? Takker for svar EDIT: Da "Annet" på forumet er nede, valgte jeg å poste her. Endret 19. januar 2008 av Jarek Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Svanehals heter det. Antar de fleste musikkforetninger har det. (Ljudia har det) Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Jommen sa man smør - Spot on! Takker! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og er nøden stor kan man bruke litt tjukk ståltråd som bøyes og tøyes, feks fra kleshenger, og mors gamle strømpebukse som dras over. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 du finner dem på procom.no og hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Og er nøden stor kan man bruke litt tjukk ståltråd som bøyes og tøyes, feks fra kleshenger, og mors gamle strømpebukse som dras over. da er man ufatelig gnien på penga sine, ett pop filter er ikke dyrt.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 da er man ufatelig gnien på penga sine, ett pop filter er ikke dyrt.. indeed, men nød er nød enten det måtte være slunken lommebok eller at butikken ikke har åpent på kreative tider av døgnet eller at man glemte filtere eller at det ble ødelagt eller at man bare vil ha det med en gang man kommer på å bruke noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå