Riot™ Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hei hei. Nå har det seg slik at jeg fullfører Media & Kommunikasjon VG1(tidligere g.k.) og vi får alle et nytt skjema om skolesøknad. Jeg har da noen spørsmål angående John Bauer i Bergen, spesielt medialinjen. Hvordan er miljøet? Jeg lurer fordi dette er jo en (fri)privatskole. Hvor mye koster det for ett(1) år? Jeg har dessverre ingen bekjente som går der så jeg kan ikke spørre andre enn, forhåpentligvis, dere. Hvordan er skolepcene? Får M&K egen spesifikk pc? De vi har nå på Årstad er full i drit som spiser opp det meste av ressurser, samt en skjerm som virker som antikkvare(forferdelig ujevne lysforhold) og ikke egner seg til redigering av bilde og video. Mvh, Carl. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Anbefaler deg sterkt å vurdere en annen skole. Er bare å google John Bauer og du vil skjønne hvorfor. Miljøet er bra. Lærerene er bra. Administrasjonen er et stort rot uten like. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Da jeg skulle begynne på videregående søkte jeg John Bauer, men de ble ikke godkjent så jeg fikk ikke begynt der, men det virker som om det er en del rot ettersom John Bauer fortsatt er ganske nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå