stiansa Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hvordan deaktiverer jeg det? Jeg har selvsagt allerede lett og lett på googles egne hjelp-sider, og der får jeg beskjed om at det skal være en link under søkefeltet på resultatsiden. Men det er det ikke hos meg. Det eneste som er under søkefeltet er nedtrekksboksen for å velge bildestørrelse. Jeg har også vært innom avansert søk, men der står det ingenting om adult-filter. Hjelp! Endret 19. januar 2008 av stiansa Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 hva skal du søke etter? hehehe... prøv følgende: gå til images.google.com - du får trolig den norske siden. velg da "innstillinger" - under "Grensesnittspråk - Vis Google-tips og meldinger på:" velger du engelsk. du vil samtidig oppdage at Elmer Midd også er valg her. gjennomfør bildesøket ditt på nytt og du vil da se at moderate safe search is on. klikk på denne teksten for å slå av safe search. Lenke til kommentar
stiansa Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 hva skal du søke etter? hehehe... prøv følgende: gå til images.google.com - du får trolig den norske siden. velg da "innstillinger" - under "Grensesnittspråk - Vis Google-tips og meldinger på:" velger du engelsk. du vil samtidig oppdage at Elmer Midd også er valg her. gjennomfør bildesøket ditt på nytt og du vil da se at moderate safe search is on. klikk på denne teksten for å slå av safe search. Hihi... Takk. Det gjorde susen. Kjipt å bare finne bilder av katter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå