nQffe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 klarer ikke å kontakte cammet mitt til andre på msn.... det funker og jeg ser bilde mitt når jeg trykker på camknappen... men det kommer aldri opp hos den jeg snakker med... noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du har vel slått av i innstillinger slik at andre ikke kan se at du har webcam da Gå til Tools----Options...og nederst på Personal siden står den en boks ang webcam Lenke til kommentar
nQffe Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Du har vel slått av i innstillinger slik at andre ikke kan se at du har webcam da Gå til Tools----Options...og nederst på Personal siden står den en boks ang webcam ja, allså cambilde og alt fungere hos meg.... alt starter som det skal, men selve bildet kommer aldri opp.... Lenke til kommentar
nQffe Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 altså me andre ord.... det blir sendt spørsmål om å starte cam... jeg godtar.... bildet kommer opp hos meg... men hun ser det ikke... og så blir det avslutta og det kommer opp en melding omm at det ikke kunne bbli vist... samme skjer andre veien... altså når frn andre personen skal ta på cam... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå