Gå til innhold

vil du FÅ/hente en-5 radiadotorer???

Anbefalte innlegg

Heisann! I lunsjpausen i dag var jeg ute og gikk og vet dere hva jeg så :o ?

Jo jeg så en kontainer med ca 5 airconditioner med radiatorer på ca 40x40cm :woot:

Hvis dette høres interressant ut så er det bare å grabbe verktøykassa og dra! Du må skru og brekke litt for å få de med deg+ pluss at jeg tror at noen av lamellene var bøyd på to av de men det kan kanskje fikses...

NB! ikke at jeg har kjempepeil men det kan jo være gass under trykk i rørene (kobberrør :lol: ) så vær forsiktig hvis du må sage over rørene :-?

Stedet er: Utenfor postkontoret I St.Olavs gt. (Oslo) (ved Scandic Hotlell, Egons Josefine. Bakeri Det er heller ikke så langt fra Blitz)

Jeg kan selfølgelig ikke garantere at kontaineren fortsatt står der, men bor du I nærheten eller har bil så lykke til :)

Lykke til 8)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann! I lunsjpausen i dag var jeg ute og gikk og vet dere hva jeg så :o ?

Jo jeg så en kontainer med ca 5 airconditioner med radiatorer på ca 40x40cm :woot:  

Hvis dette høres interressant ut så er det bare å grabbe verktøykassa og dra! Du må skru og brekke litt for å få de med deg+ pluss at jeg tror at noen av lamellene var bøyd på to av de men det kan kanskje fikses...

NB! ikke at jeg har kjempepeil men det kan jo være gass under trykk i rørene (kobberrør :lol: ) så vær forsiktig hvis du må sage over rørene :-?    

Stedet er: Utenfor postkontoret I St.Olavs gt. (Oslo) (ved Scandic Hotlell, Egons Josefine. Bakeri Det er heller ikke så langt fra Blitz)

Jeg kan selfølgelig ikke garantere at kontaineren fortsatt står der, men bor du I nærheten eller har bil så lykke til :)  

Lykke til 8)

dæsken rett ved der jeg jobber og henter post,har ikke sett noen container men uansett trenger ikke radioterer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...