Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Væske fra kjertler during sex.

Gjest Whatthefuck

Anbefalte innlegg

Gjest Whatthefuck

Noen andre her som sliter med væske fra kjertler her?

Jeg gjør ihvertfall det når jeg har sex; etter jeg har kommet (altså sperm), så vis jeg holder på en stund etter det, kommer det en slags væske fra kjertler (har spurt lege), og syns dette er veldig ekkelt, da det ser ut som tiss, bare lukter forjævlig. Jeg kan jo ikke akkurat sprute kjertel væske inn i dama mi da.. :S

faan, hvordan skal jeg få ordna dette? Sliter skikkelig...

noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Whatthefuck
Kjertelveske? Hvilken kjertelveske? Det er mange kjertler i kroppen din, og jeg antar at du enten troller eller har minimal opplæring i anatomi.

Troller? Ja, jeg har virkelig glede av å trolle. :ehm:

Nei, dette er helt seriøst. Etter jeg kommer, så kan jeg fortsette en stund etterpå, men så kommer jeg til et punkt hvor en slags kjertelveske kommer ut av penis under samleiet. (har spurt lege, og han sa det var kjertelvæske)

..

Lenke til kommentar
Gjest Whatthefuck
Tenker du på sånn slim ? Eller er det veske ??

Når jeg tenker meg om og blar i hjernebarken min, så har jeg hørt om lignende før (via nett). Men husker ikke hvor. Har du prøvd å søkt på nett, og spurt andre leger? lommelegen.no feks.

Det er ren væske. Akkurat som tiss, bare annerledes lukt.

Har spurt på klara-klok, og fikk som svar at det var en slags kjertelvæske. Men mer svarte ikke legen på der inne.

Lenke til kommentar

Nei, dette er helt seriøst. Etter jeg kommer, så kan jeg fortsette en stund etterpå, men så kommer jeg til et punkt hvor en slags kjertelveske kommer ut av penis under samleiet. (har spurt lege, og han sa det var kjertelvæske)

Okei, så du har spurt lege, men han sa ingenting om hva du måtte gjøre for å lindre det?

Lenke til kommentar
Gjest Whatthefuck

Okei, så du har spurt lege, men han sa ingenting om hva du måtte gjøre for å lindre det?

Spurte på en nettside om dette. Og fikk bare til svar at det var ufarlig og en væske fra en kjertel.

Men det er jo ikke det jeg bryr meg om, jeg vil jo ikke at det skal være slik..

Lenke til kommentar
Gjest Whatthefuck
Dette var da veldig rart!

Du gikk til legen din og spurte hva dette var? Og han beskrev det som kjertelveske, uten og utdype seg noe mer, eller beskrive hva dette kan forekomme av?

Beklager, men jeg kjøper ikke den!

Hvis du leser hva jeg skriver, så finner du ut at jeg spurte på en nettside med leger som skriver inn svar til deg. Og han skrev ikke noe som kunne lindre/hindre dette, bare at det var en vanlig væske fra en eller annen kjertel jeg ikke helt husker.

Hva faen tror dere jeg holder på med her? Ja, jeg sitter å har det veldig artig ved å ''finne'' på randome ting om penisen min.. wtf?

Dette er absolutt ikke trolling/tullball eller hva dere måtte mene, jeg er helt seriøs. Og dere som tror dette er bare tullball kan ha seg rett ut av tråden.

Makan.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...