Gå til innhold

Fil overføring fra xbox til data

Heio123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei , jeg har spillt skate i rundt 1 mndte nå, laget noen ganske heftige demoer, mitt spørsmål er, Hvordan får jeg dem inn på dataen ? kan jeg bare koble til en Tp- kabel og søke den opp eller ?

Xbox360s dashboard har ikke støtte for filoverføring.

Det finnes dingser du kan bruke for å koble Xbox harddisken din til en PC, det er nok eneste muligheten du har for å ta backup av de demoene.

F.eks. denne

P.S: Jeg er usikker på om denne krever at du åpner HDD bayen eller ikke (Burde ikke være nødvendig og jeg antan det er nettopp for å unngå slikt at adapteret er med, men som sagt, jeg vet ikke for jeg har ikke prøvd dette selv.)

Jeg har en Xeno Top gear (ulempen med den er at den forutsetter at man åpner konsollet og dermed bryter garantien) som jeg bruker for å koble HDDen til min PC, men har enda ikke hatt noe behov for å overføre noen filer noen av veiene.

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar

Se der ja. Har jo ikke skate jeg så visste ikke at dette var en mulighet engang :)

Dette er nok den enkleste og billigste måten ja, så da kan du se bort fra forrige innlegget mitt. I hvert fall hvis du har LIVE, hvis ikke så blir rådet mitt: "Skaff deg LIVE"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...