powerfulglenn95 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 hei jeg har en 3-serie bmw e30.Og lurte på hva som gir mer effekt av trimming.Om det er noen nettsider om styling og trimming Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 turbokonvertere i tilfelle, evnt kjøp en med sprekere moter\ bytte motor. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 316 eller M3? du vet at det er mange andre modeller i mellom 316 og M3 ? åssen motor har du i bilen? Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 316 eller M3? du vet at det er mange andre modeller i mellom 316 og M3 ? åssen motor har du i bilen? jojo, det var bare for å illustrere Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Siden jeg ikke vet hvilken motor du har, så er det nok litt vanskelig å foreslå nøyaktig trim, men: Spissere kammer Porting og planing av topp Effektanlegg Nytt åpent luftfilter Dette er relativt enkelt å gjøre, men om du skal drive med avanserte saker som å konvertere til turbo(om du skal gjøre det selv) bør du ha litt peiling. Styling finner du her: http://www.gsbildeler.no og på http://www.schmiedmann.no/ Hvis du skal trimme bilen, kan det være en fordel å gå til innkjøp av nye fjærer og dempere, f.eks coilovere som er justerbart senkesett. Stab. stag er heller ikke dumt, da det gjør bilen stivere. Endret 20. januar 2008 av Minus Lenke til kommentar
Waco Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 hei, eneste fornuftige her er vel turbo eller chip.. såkalt "effektanlegg" som blir nevnt ville jeg aldri satt på bilen min ivertfall, dette vil vere totalt bortkastet penger på en orig. bil! Leter du litt på forumet så er er flere like tråder til din så kanskje du får en del tips der også Lenke til kommentar
powerfulglenn95 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 316 eller M3? m3 hei, eneste fornuftige her er vel turbo eller chip.. såkalt "effektanlegg" som blir nevnt ville jeg aldri satt på bilen min ivertfall, dette vil vere totalt bortkastet penger på en orig. bil! Leter du litt på forumet så er er flere like tråder til din så kanskje du får en del tips der også oki takk Siden jeg ikke vet hvilken motor du har, så er det nok litt vanskelig å foreslå nøyaktig trim, men:Spissere kammer Porting og planing av topp Effektanlegg Nytt åpent luftfilter Dette er relativt enkelt å gjøre, men om du skal drive med avanserte saker som å konvertere til turbo(om du skal gjøre det selv) bør du ha litt peiling. Styling finner du her: http://www.gsbildeler.no og på http://www.schmiedmann.no/ Hvis du skal trimme bilen, kan det være en fordel å gå til innkjøp av nye fjærer og dempere, f.eks coilovere som er justerbart senkesett. Stab. stag er heller ikke dumt, da det gjør bilen stivere. oki takk turbokonvertere i tilfelle, evnt kjøp en med sprekere moter\ bytte motor. ok Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 hei, eneste fornuftige her er vel turbo eller chip.. såkalt "effektanlegg" som blir nevnt ville jeg aldri satt på bilen min ivertfall, dette vil vere totalt bortkastet penger på en orig. bil! Leter du litt på forumet så er er flere like tråder til din så kanskje du får en del tips der også Helt bortkastet vil jeg nå ikke si at det er. jeg merka i alle fall forskjell på min 320 e36 etter at jeg satte på dobbelt 3" effektanlegg. Bilen ble ikke noe voldsomt sprekere, men motoren hadde bedre respons, den var ikke like "seig" som før. Det føltes som den hang mere med, mer villig for å si det på en rar måte. Lenke til kommentar
eab Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mener du virkelig at en org. e30 m3 trenger styling? Det er jo en av de tøffeste bilene som noensinne har kommet fra bayern. Ferdig bredda fra fabrikk jo Lenke til kommentar
exs Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Mener du virkelig at en org. e30 m3 trenger styling? Det er jo en av de tøffeste bilene som noensinne har kommet fra bayern. Ferdig bredda fra fabrikk jo "M3" ?? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Han har en 320. Se noen tråder lengre nede i kategorien Lenke til kommentar
Minus Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ah, rekkesekser da. Deilig lyd i disse bilene. Det første du kan gjøre er vel egentlig åpent luftfilter og sportseksos. Da kommer lyden mye bedre frem! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det eneste fornuftige å gjøre med 320 motoren, er å kaste den ut å erstatte den med en 2,5 liter. Da får du effekt for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå