Tor-Bjarne Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei alle sammen. Da har jeg klar en lise med ting til den stasjonære som skal bestilles. Så da tenkte jeg at det hadde hvert tøft med mere og bedre RAM til den stakkars bærbaren, som har fått trøkket siden RAM'n røk på stasjonær'n! Den har hvert en trofast maskin, enkelte problemer som lett har lat seg løse. Men nå kommer den til kort på RAM og muligens skjermkort siden. Jeg ser for meg a de vil være både vanskelig å dyrt å bytte skjermkort, så jeg fokuserer på RAM. Det er den jeg trenger mest. Jeg har lyst til å prøve VISTA igjenn på bærbar'n men med 1024ram gikk det for reigt sist. Etter å ha letet litt, finner jeg ikke min asus på ASUS sin hjemmeside. De 2 maskinene som dukker opp har en anderledes prosessor en det min har, å fryker dermed at hovedkortet også kan være forskjellig. Det er vel hovedkortet som bestemmer om jeg kan ha mere RAM og hvor rask mhz(?) de kan ha. Jeg er interesert i ca 2048mb ram, rimelige brikker som takkler VISTA og kansje litt spilling av foreksempel World of Warcraft fra tid til annen. Kun noen være så snill å hjelpe meg her ? Er redd jeg ikke kan stole på mine egne kunskaper, da jeg aldri har handlet deler til en bærbar. Vi kan starte med å finne ut hvilke hovedkort jeg har på forhond takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå