Gå til innhold

Leter etter en serie fra 80'tallet

Anbefalte innlegg

Har et lite prosjekt gående der jeg spør mine næremeste venner om hvilken tegneserie som var deres favoritt på 80 tallet...

Han ene svarte "den hadde noe med krig å gjøre, u-båter å sånn"... det er alt jeg har å gå på... men finner ikke ut hva det kan være. Noen som vet?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Har et lite prosjekt gående der jeg spør mine næremeste venner om hvilken tegneserie som var deres favoritt på 80 tallet...

Han ene svarte "den hadde noe med krig å gjøre, u-båter å sånn"... det er alt jeg har å gå på... men finner ikke ut hva det kan være. Noen som vet?

Det er da veldig mange serier med U-båter da, men fra 80-tallet er det vel ikke mange som vil huske navnet av nå egnetlig. Har du vurdert å se i gamle aviser (finner det på bibloteker) der det står om hva som gikk på TV, der kan du kanskje finne ut noe om hva det heter. Jeg levde ikke da, men jeg har jo set noen men jeg kan ikke akurat si at jeg husker noen med U-båter men hvis jeg finner det ut kan jeg jo sende deg en link eller noe sånt. Leter etter gamle serier og sånt hele tiden men det er ikke let å finne det på nette lenger for alt det nye har tatt helt over...

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva som har skjedd her, men denne tråden ble det diskutert i, foreslått ting og svaret ble funnet...

Nå er liksom alt borte og du er første som svarer... merkelig

Mener å huske akkurat det samme. Begynte nesten å lure på om det hadde rabla for meg før jeg så innlegget ditt :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...