MoonJazz Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Nå har jeg ombestemt meg om at jeg heller vil ha et spill med sverd og sånne ting, du vet sånn fra gamledager. Fin om noen kunne anbefale noe. Til Xbox 360 da. Endret 19. januar 2008 av MoonJazz1 Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg hadde gått for oblivion. Saints row er kjekt i ei uke, men gta IV er jo ikke så langt unna, så du bør heller vente på det. Lost planet er crap. Oblivion derimot kommer nok til å ta opp en del tid hvis du liker rollespill. Jeg har spilt det i snart 2 år og er ennå ikke lei. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) fv Endret 18. januar 2008 av MoonJazz1 Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg prøvde demoen, og den var ekstremt kjip. Gå på gametrailers.com eller noe sånt og se noen reviews av spillene du er interessert i. Der forklarer de nok bedre enn meg. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Lost Planet er som Howie-O sier, et veldig generisk og rett så kjedelig skytespill, og kan vanskelig anbefales. Saints Row ergøy om du liker GTA-spill, men ville nok anbefalt Oblivion fremfor SR - du vil nok i lengden bli drittlei begge, men Oblivion varer en god del timer lengre for de fleste. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Lost Planet er som Howie-O sier, et veldig generisk og rett så kjedelig skytespill, og kan vanskelig anbefales. Saints Row ergøy om du liker GTA-spill, men ville nok anbefalt Oblivion fremfor SR - du vil nok i lengden bli drittlei begge, men Oblivion varer en god del timer lengre for de fleste. Sitter nå faktisk sammen med en venn og spiller Oblivion som han kjøpte i dag. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har ikke prøvd det, men Two Worlds skal visst være blant den gjengen? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hva pokker snakker der om Lost Planet for? Er det sverd spill? LANGT i fra er det fra gammle dager? LANGT i fra Dessuten er Lost Planet dritt BRA topp 5 her Sverdspill : Assassins`s Creed er bra ell spørs ke du legger vekt på men jeg ELSKER spillet og savner å spille det Edit: Første gang jeg leste innlegget så ikke han hadde skyte spill først Endret 19. januar 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har ikke prøvd det, men Two Worlds skal visst være blant den gjengen? Hold deg unna Two Worlds! Jeg tror det er noe av det dårligste jeg noen gang har spillt! Elendig grafikk, lagger osv osv.. Elendig! Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sverd spill ja, Assasisn creed eller oblivion, to knall gode spill som jeg har brukt/bruker mye tid på. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kan jo vente på Ninja Gaiden 2. Du får sikkert ikke noe mere sverdfokusert (hey!, Kult ord:)) spill enn det Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Conan, dårlig spill men det er et spill med sverd og slik Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Oblivion og Saints Row er spill du MÅ ha i samlingen din! Og Two Worlds er driiitkult! Noen framedrops osv, men det er lett spillbart! Også er det kjempemoro online Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Oblivion og Saints Row er spill du MÅ ha i samlingen din! Og Two Worlds er driiitkult! Noen framedrops osv, men det er lett spillbart! Også er det kjempemoro online Morsomt at du skulle skrive Saints Row fordi jeg kjøpte det kl 2 i dag xD Endret 19. januar 2008 av MoonJazz1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kingdom Under Fire: Circle Of Doom kommer 1 Februar. nok av sverd der. gleder meg vertfall til det selv Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Morsomt at du skulle skrive Saints Row fordi jeg kjøpte det kl 2 i dag xD Det var et klokt valg Kjempeartig spill som kan spilles og spilles og spilles. Om du blir lei single-player så er multiplayer i Saints Row " " Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kan anbefale Oblivion og The Witcher. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Ser at mange anbefaler Oblivion. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kan anbefale Oblivion og The Witcher. Men The Witcher får man dessverre ikke til X360. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Spill med sverd: Oblivion Two Worlds Too Human Overlord Bioshock Halo 3 Spider Man 3 Pluss mange flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå