edderkoppen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei Prøver igjen jeg... Har telenor internett å har speedtouch 780, har prøvd å åpne porter slik det står på online.no men det funker ikke. Har prøvd å sette meg i DMZ modus men det hjelper heller ikke. Så jeg får ikke spelt online i det hele tatt. Ekstremt lei av dette problemet nå, har hatt det en stund. Så er det noen her som har erfaring med å åpne porter i speedtouch 780, og som kan forklare punkt for punkt hvordan jeg gjør dette og som er sikker på at dette faktisk virker? Har lest på mange forumer om dette problemet, å jeg finner ikke noen løsning på problemet Takk på forhånd;) Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har du prøvd www.portforward.com ? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 la meg tippe, du bruker en annen ruter i tillegg til speedtouchen din. Da blir det hele nemmelig veldig mye mer avansert (ikke vanskelig for en som kan nettverk altså, men veldig lett uoverkommelig vanskelig for en nybegynner.) -Stigma Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mens vi er inne på emnet om adsl modemer. Kan høy dvs en 31db på upstream Noise Margin føre til lavere sync på opp hastigheten enn det man skal ha? Alle de andre verdiene er godt under 10 så. Synes det var merkelig den verdien var så høy i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå