Kanel Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei, jeg har vel egentlig bestemt meg for å kjøpe Panasonic Nv GS 500 etter å ha lest så mange oppklarende innlegg og svar her på forumet. (Dere som svarer gjør en kjempejobb, og livet mye enklere for ferskinger som skal kjøpe seg kamera;-) Vel, jeg ser at prisen på kameraet ligger på rundt 7000 kr. Er det lenge siden kameraet kom i salg? Og er det forventet at prisen går noe lavere enn dette? Har ikke bråhast med å kjøpe nå, men det frister veldig... Hva foreslår dere? Er det noe poeng i å vente, eller løp og kjøp? Takk Lenke til kommentar
snurre1 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har en magefølelse at Panasonic har noe nytt på gang. Både Sony, Canon og Sanyo har i det siste kommet med nye modeller. For ca 1 uke siden averterte Lefdal GS 230 (eller var det GS 320 ??) på tilbud til en pris som lå kr 100,- under Komplett og MPX. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvis GS500 erstattes (noe den muligens gjør, ettersom den er tatt ut av Panasonics to siste kataloger), så blir det nok av en HDV modell. GS500 ligger nok litt for tett opp til HDV modellene i pris, at det er hensiktsmessig å fortsette med den modellen. Om GS230 og 320 erstattes, vet jeg ikke. Men de kutter nok ikke ut markedet for vanlig TV-oppløsning riktig enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå