Eriqo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei! Mitt LIVE-Gold membership utgikk for en uke siden. Jeg kan enda sitte og spille LIVE. CoD4, Halo 3 og Guitar Hero 3 er spillene jeg har prøvd. Er det noe galt, eller er det sånn at man får litt tid på seg til å kjøpe nytt? :S Whatever, jeg nyter det. Free LIVE! Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Betalte du med bankkort eller kode som du får kjøpt over disk? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Betalte du med bankkort eller kode som du får kjøpt over disk? Kode over disk.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 wow.. da er du bare heldig! nyt det mens det varer Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 tror jeg også fikk den meldinga her en dag, litt rart egentlig fordi abbonomanget mitt går ut i februar/mars. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 kanskje en måned ekstra pga desembermåned? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 kanskje en måned ekstra pga desembermåned? Kanskje.. Men jeg har ikke hørt om noen andre som opplevd det samme. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Da jeg fikk nytt Visa-kort skjedde det samme. Spilte gratis i en måned eller noe sånt. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kansje de har utvidet tiden for alle siden det var så mye trøbbel med live for en stund siden Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kansje de har utvidet tiden for alle siden det var så mye trøbbel med live for en stund siden Da hadde de sagt noe... Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Nå er det vel en måned siden min Xbox GOLD account gikk ut. Jeg spiller fortsatt! IKKE FORNYET DET ELLER NOE! Merkelig, men jeg digger det Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har en kompis som opplever det samme, gold medlemskapet er gått ut, men han spiller fortsatt live. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Da er det akkurat EN måned siden LIVE`n min gikk ut. Idag fikk jeg meldingen om at jeg ikke kunne spille Online fordi min LIVE var gått ut! Hvor kom denne ekstra måneden fra? :S Får kose meg med 48-timers kode da Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg fikk mail fra Xbox live at abbet var fornyet, men kortet jeg brukte sist jeg fornyet abbet er for lengst mistet og sperret. This mail is confirmation that you have successfully renewed your subscription to Xbox Live 12 mo. Gold Membership. This renewal goes into effect on Wednesday, January 09, 2008. Here is a description of the service: Jeg kjører enda med gratis live. Er spent på hvor lenge dette varer Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har noen av dere over brukt opp deres første månde free live eller kjøpte dere live med en gang? Kan hende at du har spilt den første måneden gratis og at den *gratise* måneden du har spilt nå har blitt betalt? Bare en teori Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg spilte vel en mnd eller to gratis jeg også før kontoen min ble banna og måtte igjennom en del faenskap og flere tlf samtaler på xbox support line. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Har noen av dere over brukt opp deres første månde free live eller kjøpte dere live med en gang? Kan hende at du har spilt den første måneden gratis og at den *gratise* måneden du har spilt nå har blitt betalt? Bare en teori Jeg spilte min første måned før jeg kjøpte LIVE, så det er ikke den! Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg lagde en tilsvarende tråd i vår/sommer. Abb. mitt gikk ut i april ifjor, men jeg spiller fortsatt på Live!. La inn nye kortopplysninger siden jeg har byttet kort, men har aldri blitt trekt fra konto. Abb.tiden går nå ut april 2008... Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nice 360en min er ødelagtfor tida, men jeg følger fortsatt med... Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg fikk mail fra Xbox live at abbet var fornyet, men kortet jeg brukte sist jeg fornyet abbet er for lengst mistet og sperret. This mail is confirmation that you have successfully renewed your subscription to Xbox Live 12 mo. Gold Membership. This renewal goes into effect on Wednesday, January 09, 2008. Here is a description of the service: Jeg kjører enda med gratis live. Er spent på hvor lenge dette varer Vel da var moroa over for meg. Fikk mail fra MS idag om at de ikke kunne trekke penger fra kortet. Vel må vel bare bite i gresset, kan ikke leve uten Live Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå