Gå til innhold

Bursdagsgave til 61 år gammel far?

-stian-

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger seriøst hjelp her av noen kreative sjeler. Hva skal jeg kjøpe til min snart 61 år gammle far? Stikkord: Skilt, allmennlærer, sportsinteressert, 10 tommelfingre, ikke musikkinteressert, har masse bøker.

Budsjett: Maks 400,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for mange gode og ikke minst orginale svar. :thumbup: Tror jeg dropper stripperen, men tøff tissestokk! Fant den på noen sider på nettet til ca 450,-. Tror ikke jeg går for den nå, men skal absolutt tenke på den ved en senere anledning! Må jo falle i smak.

Ser også mange gode forslag på bøker her. Har prøvd å kjøpt bøker tidligere, men tror ikke de blir lest. Han er jo en travel lærer. :grin:

Han er generelt glad i all slags sport, men det er jo fotballen som for mest oppmerksomhet. Tett fulgt av skihopp, langrenn og skøyter.

Glad i å gå og mosjonere er han også blitt med åra, en bivikrning av diabetesdiagnosen han fikk stilt for noen år siden.

Akkurat er en god flaske cognac det jeg heller mest mot, men for all del fortsett å kom med flere gode _og_ orginale forslag! Takk for all hjelp! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...