whiskers Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 var ikke noe morro. mindte meg om en litt mere seriøs utgave av sega soccer slam Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ser dette topper salgslistene i alle butikker jeg har vært i. Skammelig. Folk har virkelig ikke kritisk sans i det hele tatt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hehe jeg har kjøpt det men bare fordi det kostet bare 349 på elkjøp og er faktisk gøy som partyspill Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Riktig. Tror det er altfor mange som tar fotball kategorien altfor seriøst Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ser dette topper salgslistene i alle butikker jeg har vært i. Skammelig.Folk har virkelig ikke kritisk sans i det hele tatt. Prøvd å spille med noen venner? Alle spill er ikke laget for å sitte å spille alene, selv om det er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå