Gå til innhold

støtte til asiatiske transer

Anbefalte innlegg

Hva har homofobi med saken å gjøre? Kutt personangrep og prøv å forholde deg til diskusjonen.

Har ingenting med personangrep å gjøre, men hvilken annen grunn enn homofobi er det til å plukke ut akkurat denne saken?

Eh, kanskje at det er omtalt i media akkurat nå, og aktuelle saker blir ofte diskutert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt det går ann å bruke penger på.Syns det er litt rart at Regjeringen prioriterer slike saker.

Men,men

Det er også arbeidet for selvbestemt abort. Norge vil gjøre prevensjon lettere tilgjengelig i fattige land, og støtter et fond som jobber for trygg og selvbestemt abort.

Denne delen er ihvertfall positiv.

Endret av Feltherre
Lenke til kommentar
Har jeg misforstått noe?

Ja. Hvordan økonomien fungerer.

Penger til uhjelp blir ikke tatt av penger som ellers kunne gått til hjelp i Norge.

Sant det. Men jeg syns allikevel at de kronene kan brukes på noe annet enn skjønnhetssalonger til asiatiske transer.

Lenke til kommentar

Lurer på om de satt rundt bordet og diskuterte:"Skal vi gi pengene til terroristskoler i pakistan? Krigsherrer i Afrika? Transfestitter i Nepal eller medisiner, skolegang og mat til underernærte barn i den tredje verden?"

At noen kan anklage folk i denne tråden for å være homofobe fordi man prioriterer å bruke pengene på de virkelig trengende som homofobi er jo tragikomisk.

Lenke til kommentar

Man sier at oljefondet eksisterer for norges fremtid. Samtidig pøser man pengene ut i øst og vest til andre lands borgere. Og det mens NHO sier at innvandringen er iferd med å ødelegge norsk økonomi, og at pensjonspyramiden ikke bare ikke vil gå opp, men er gjort adskillig verre ved import av fattige og kunnskapsløse folk fra tredje verden som ikke har lyst å jobbe når de får alt gratis.

Forøvrig er det mange måter å bruke penger på som kan hjelpe vårt land og våre borgere uten å skape inflasjon. Norge går jo faen ta meg nesten i deflasjon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...