Gå til innhold

PS3 tilbud på Elkjøp, 40gb inkl Burnout Paradise for 3495!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var ikke noe supert tilbud når de har solgt PS3 til under 3 lapper tidligere. Blir 500 kr for burnout paradise.

Det var et one time offer dog som var over i løpet av et par dager. Så i dagens marked, er ikke 3495 et dårlig tilbud bundlet med et helt nytt spill..

var ikke noe supert tilbud når de har solgt PS3 til under 3 lapper tidligere. Blir 500 kr for burnout paradise.

Det var et one time offer dog som var over i løpet av et par dager. Så i dagens marked, er ikke 3495 et dårlig tilbud bundlet med et helt nytt spill..

Virker som dette også var et ganske tidsbegrenset tilbud. Pakka er utilgjengelig på nettbutikken, og når jeg ringte kundeservice sa de at den ikke kom til å bli tilgjengelig igjen heller. Det var kjedelig. Jeg hadde tenkt å slå til på dette tilbudet, men nå får jeg vente litt til med å kjøpe konsollen.

Det er vel alltids lov å håpe at informasjonen ikke stemmer...

Eh, laveste PS3 har vært på var nøyaktig 3 lapper. Det var et sinnsykt tilbud før jul som varte i noen få dager hvor Elprice og Elkjøp tapte rundt 100-200 på hver eneste konsoll de solgte selv om begge sikra seg en bra innkjøpsavtale med Nordisk Film.

Edit: Var litt kjapp her, ikke avtale med Nordisk Film. Parallellimport.

Endret av @daniel89j

Det pantzman mener er 2995,-.

Og det finnes ingen kilder eller uttalelser, hverken fra elprice eller elkjøp på hvor mye de tapte på å selge til 3000,-

Derimot finnes det en uttalelse fra en annen butikk, som sier at de tapte det du sier på å selge til 3495,- ;).

Patay nevnte det eksakte beløpet Elprice tapte pr konsoll de solgte i en artikkel som ligger på nettet her et sted. Blir vel ikke stort mer offisielt enn det. Kan prøve google den frem hvis det er viktig for deg. :)

Edit: Og det er forresten langt mer riktig å si at Elkjøp og Elprice solgte den til nøyaktig 3 lapper når den ble solgt til henholdsvis 2995,- og 2990,- ettersom "under 3 lapper" gir et inntrykk av at prisen har ligget lavere enn 3000kr +/- 10kr.

Edit2: Du har selvfølgelig lest denne artikkelen før Alastor, men her er den. Og at de tapte ca 120kr pr PS3 er jeg meget sikker på at gjaldt da de hadde den til 3000 og ikke 3400.

Endret av @daniel89j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...