MoonJazz Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Min venn har en Xbox 360 Elite og jeg har en Xbox 360 premium, han lånte halo 3 av meg også tok hann med kontrollen min, jeg bnle med han senere. Men da vi prøvde og koble til min kontroll går det ikke det går bare med hans, kan noen hjelpe meg. BTW hvordan kobler man til en gammel Xbox kontroll til en Xbox 360? Lenke til kommentar
Slaxxor90 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 du må trykke på søke knappen på xbox 360'en og holde inne søkeknappen på kontroller så finner xboxen kontrollen. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Gjør du som Slaxxor90 sier? Du kan ikke koble en xbox-kontroller til en xbox 360 vel? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg tok også med min trådløse kontroll til en kamerat. Men det funka ikke å bruke den. Den slo seg faktisk ikke på engang. Jeg trodde det var batteriene, men når jeg kom hjem igjen så funk den som bare det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er som Slaxxor90 sier. Bakpå kontrolleren er det en liten knapp, det er også en liten knapp på xboxen. Disse to må trykkes på, da skal kontrollen funke på den andre xboxen. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Er som Slaxxor90 sier. Bakpå kontrolleren er det en liten knapp, det er også en liten knapp på xboxen. Disse to må trykkes på, da skal kontrollen funke på den andre xboxen. Takk, det som var litt morsomt var at rett etter at jeg la ut denne tråden, fikk vi det til og funke! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er som Slaxxor90 sier. Bakpå kontrolleren er det en liten knapp, det er også en liten knapp på xboxen. Disse to må trykkes på, da skal kontrollen funke på den andre xboxen. Hjelper ikke å trykke på den knappen, når ikke kontrollen slår seg på da Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hjelper ikke å trykke på den knappen, når ikke kontrollen slår seg på da Og det var batteri på kontrollen? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hjelper ikke å trykke på den knappen, når ikke kontrollen slår seg på da Og det var batteri på kontrollen? Les min første post en gang til du. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Jeg hadde samme probbet når jeg kjøpte ny kontroller, jeg brukte bare play and charge kabelen istedenfor å trykke på knappene.. Dunno hvordan den funker på vanlige batterier though, jeg brukte battery pack Endret 22. januar 2008 av Eremal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå