janped Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg har hatt Adsl og benyttet en tilleggstjeneste med stopping av Epost med virus på Telenors server. Nå får jeg online via kabel ( telenor Avidi) og de kan ikke tilby denne tjenesten. Er det noen som har et tips å gi meg om hva jeg kan gjøre( Kjører Norton i tillegg). Venter spent på svar. Jan Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg har hatt Adsl og benyttet en tilleggstjeneste med stopping av Epost med virus på Telenors server. Nå får jeg online via kabel ( telenor Avidi) og de kan ikke tilby denne tjenesten. Er det noen som har et tips å gi meg om hva jeg kan gjøre( Kjører Norton i tillegg). Venter spent på svar.Jan Det holder da i massevis hvis du holder den oppdatert. Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Offtopic! Venter spent på svar.Jan Det der høres veldig ut som en kontaktannonse Hold Norton oppdatert og pass på at mailscanning er på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå