Radar Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har bestilt meg Creative Zen 16gb. Noen som har erfaring med denne? Også har jeg et lite spørsmål: får man sett undertekst (subtitles) om de ikke ligger direkte på videofila (at det altså er en egen fil. Feks: .srt)? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 på den mp3-spilleren mener du? det vet jeg ikke, men srt-fila må isåfall ha samme navn som filmen... heter filmen aoeu.avi må sub-fila hete aoeu.srt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 tviler på den støtter subtitles, dessuten blir det veeeldig smått på 320x240 piksler Lenke til kommentar
Radar Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Sant.. Søren! Hadde tenkt å se Taxidermia på toget hjem til helga, men er jo bare 10 timer.. Burde gå bra xP Lenke til kommentar
Skarpnord Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Sant.. Søren! Hadde tenkt å se Taxidermia på toget hjem til helga, men er jo bare 10 timer.. Burde gå bra xP Du får sett undertekster men poenget blir jo helt orte iog med at skjermen ikke er større en 2,5" Lenke til kommentar
SteffenM2 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei. Virket som en bra Mp3 spiller, helt til i kveld, nå har det skjedd noe piss med min i alle fall, selv har jeg 8gb versionen. Når jeg koblet den til pcen fikk den svart skjerm, ville verken skru seg av eller noe. Endte med at jeg resetet den, så startet jeg den opp igjen, den rebuildet alle filene, og startet. Så kom den vanlige skjermen opp igjen, i ca. 1 sekund, da gikk den tilbake til svart skjerm og null respons. Har nå resetet den i alle fall 20 ganger, samme skjer vær gang. Ellers har den god lyd og bilde kvalitet. Fornøyd uten denne feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå