Roug Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hey, jeg har kjøpt ps3 en kontroll assassins creed og hdmi kabel fra amazon.co.uk betalte i underkant av 4000 kr med frakt og mva :O men jeg fikk en kontroll ekstra så nå har jeg 3 kontroller, Det er vel retur rett på det? Endret 18. januar 2008 av Roug Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hvorfor vil du returnere det når du nettopp har fått det? Er vel en god pris..? amazon legger ved info om returrett når du får pakken. Ihvertfall fra amazon.com -Men du vil kanskje bare sende inn den ene kontrollern. Og få penger tilbake. Da foreslår jeg heller at du selger den i norge. finn.no qxl.no bruktmarked.no. Tror det blir mindre stress enn å sende den til utlandet, som sikkert ikke er billig heller. Endret 19. januar 2008 av ak50224 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 hadde nå aldri sendt den tilbake, hvertfall ikke om det står på kvitteringen at du ikke skulle ha så mange Koster jo 500 eller no i norge så selg til videre for 3-400kr =) Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er vel bare å beholde den vel? Det kommer nok både 3 og 4-player partyspill etterhvert, og du kan jo ha 7 kontrollere på PS3... Lenke til kommentar
Roug Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 hehe ja sant det, trur jeg beholder den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå