Gå til innhold

Zalman Heatpipekjøler til R9700PRO

julepynt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd selv da jeg ikke har det kortet, men det finnes jo en ferdigversjon av dette til salgs da. Ser derfor ingenting i veien med å bytte, bare pass på at du har plass rundt skjermkortet, hvor mye står på zalman sine hjemmesider. Du må eventuelt sette ei 80mm vifte til å blåse over ribba, men det vil likevel bråke mindre enn originalkjøleren.

Lenke til kommentar

Jeg sa da ikke at du skulle kjøpe ferdigversjonen. Det jeg derimot sa/mente var at siden det finnes en ferdigversjon er det tilnærmet garantert at en Zalman heatpipe vil gjøre jobben godt. Særlig med tanke på at du har ei vifte i sidedøra som vil blåse rett over den.

Beklager hvis du oppfattet meg som utydlig tidligere.

Lenke til kommentar

Jeg mente bytte av kjøler. Har hørt at det er plass under kjøleren slik at du fortsatt kan benytte ramsinks, men er usikker på hvilke ramsinks det var snakk om. Går ut i fra at dem passer, men hvis ikke er det jo ikke værre enn å klokke tilbake til standard for så å ta dem av. Radeon kortet trenger egentlig ikke de kjølerne på rammen, det er mer et markedstunt. Ellers så kan du jo finne fram saga da. :) Men pass for all del på at du ikke sender metallspon utover kortet når du sager = kortsluttning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...