Gå til innhold

hjelp xampp problemer

King123

Anbefalte innlegg

jeg får ikke lagd database på mysql. under myodbc på mysql admin står det driver 3.51 not found har det noe med problemet å gjøre?

edit: får opp denna feilmeldinga på sia mi:

Unable to select databse: otserver. Make sure it existssql.php on line: 36Script was terminated because something unexpected happened. You can report this, if you think it's a bug.

Endret av King123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart at du fekk feilmelding om at ODBC 3.51 mangla etter å ha installert xampp. Eller var det berre den Zippa versjonen du pakka ut?

For å få laga ein fyste database vil eg anbefale deg aller først å sjekke at Xampp fungerer. Start opp Xampp Control Panel, start >Apache og >MySql - so opner du ein nettleser og går til http://localhost/ Der klikker du >Status i venstremargen og sjekker at du har grønt ljos merka foran både MySql og PHP. Eg har det også for dei tre neste, HTTPS, CGI og SSI, men dei er strengt tatt ikkje naudsynt for å ta i bruk MySql databaser. (tips; be om norsk i menyen øvst).

Kvifor ikkje bruke det redskapet som Xampp anbefaler for å lage og administrere databaser; PhpMyAdmin? Langt lettere enn å gå via MySql Administrator (då må du gå på menyen >Tools og >MySql Query Browser). Klikk >PhpMyAdmin i venstremargen eller gå til http://localhost/phpmyadmin/ - og du kan gå direkte igang med valget "Opprette ny database". Her finn du ei kobling nederst til ei go hjelpefil i pdf; "Installing, Configuring and Developing with Xampp".

Liker du ikkje å bruke ein nettleser og PhpMyAdm kan eit anna nyttig program vera Heidi - som også ligg på Sourceforge.net. Dette er 10 km meir intuitivt og lettere i byrjinga enn MySql Adm og Query Browser. Lykke til! Xampp er eit optimalt valg for å ta fyste steget inn i database-verda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...