Rottenspacehead Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Bare spør i denne tråden jeg, istedenfor å lage en ny, håper det går greit for trådstarter... Noen som har prøvd å koble pioneer 508xd til Pc og spilt etc.. ? Har en panasonic Px70 nå, men skal ha ny tv når det nærmer seg sommeren.. Ser ut som det er en del skuffelser med sony sine nye modeller og mye trøbbel med samsung.. Så står litt mellom pioneer 508xd,phillips 52pfl9632 D og eventuelt de nye panasonic modellene som visst skal komme i April. Til film, er det veldig stor forskjell mellom Phillipsen og pioneer? Kommer til å kjøre mye dvd og blu-ray,nesten ingenting tv titting, en del spilling og er keen på å koble den opp til pcen for å spille på storskjerm og eventuelt surfe litt på nettet. Men burde vel egentlig ikke være noe problem å spille WOW,AOC, bilspill på pioneeren når den er koblet til pcen.. eller kan det fortere bli midlertidlig innbrenning hvis man spiller spilla fra pc..? Hvis ikke,så trur jeg pioneeren er mest aktuell, med tanke på hvor god den skal være til film (som da er viktigst for meg).. eventuelt en av de nye panasonic modellene som kommer i April. Endret 19. januar 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har splittet tråden ut fra en annen tråd - det er ikke greit å spørre i andre tråder, lag deg din egen tråd, da gjør du det lettere og mer oversiktlig for deg selv, for den andre trådstarteren og ikke minst for alle de som bruker søkefunksjonen til å finne svar på spørsmål. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hvis dere foretrekker det, er det jo greit = ) Tenkte det kanskje var greit siden den tråden datt litt nedover og handler nesten om det samme.. Blir så dumt å lage ørten tråder om det samme mener jeg da. Så var for å være grei.. vet jeg selv hater å bare finne litt og litt informasjon i ørten forskjellige tråder, synes det er kjekt når da andre gransker mer i en og samme tråd. Menmen.. noen meninger rundt det jeg spør om da Alastor ? = ) Endret 18. januar 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Står mellom Samsung M86 46 eller 52 tommer, og Phillips 9732 47 tommer. Begge har 1:1 pixelmapping og kommer godt ut av tester, så er et vanskelig valg. Hvilken gir minst etterslep/best bilde ved pc spilling/nettsurfing ? Hvilken er best til film (dvd og Blu-ray) og til PS3 spilling.. ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 De har begge 2 helt forskjellige former for bilde. Samsung satser på sortnivå og superkontrast osv. Philips gjør også det, men har i tillegg det slik at bildet skal være veldig rent, glatt, ikke hakkete eller noe som helst sånt + ambilight. Har du en hvit vegg du skal henge tven på er ambilight helt genialt! Og dette er ting du enten synes er knall ved tven, eller så er det ting du synes blir for kunstig og sært. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Trur jeg bare går for en Phillips 9732 i 47 tommer.. Ser det er så mye trøbbel med å koble til Pc på samsungen blant annet, virker som så utrolig mye stress. Synes ambilighten ser tøft ut også, og liker det smoothe bildet til phillipsen. = ) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Da vil du helt klart bli mer fornøyd med 47PFL9732! Det er et enkelt valg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå